google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Syng med Morfar – Uden Relevans

14. aug. 2006

Syng med Morfar

48 Timer det er hvad der er til jeg har ferie. Jeg glæder mig, jeg trænger til ferie! Jeg ved ikke rigtigt om man har indernedded i Grækenland, men hvis man har vil jeg prøve om jeg ikke kan få skudt en enkelt post af.

For en gangs skyld lader det til at jeg har ramt rigtigt med hensyn til vejret og tidsrammen for min ferie, 29 grader på Kreta 19 her, lad os håbe det holder begge steder! :o)

Jeg har nærmest lyst til at skrige som Nikolaj og Jannik ”To daaaaaaage tilbaaaage!”. Kom så alle sammen ”To daaaaaaage tilbaaaage!”. Er der nogen der skal have noget med?

Morfar Irriterende beyond belief.

5 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Moffe, kan du ikke nuppe en græsk ø incl. strand og varmt vand med hjem til mig??

Uden Relevans sagde ...

Jo sefølli Lizel

En bestemt ø? eller bare hvilkensomhelst?

Lizelotte sagde ...

Paros eller Antiparos ville være fint...

Anonym sagde ...

Årh, bare det var mig, der skulle til Grækenland...

Kan du ikke tage lidt sol med hjem til mig?

Uden Relevans sagde ...

Modtaget :o)

og lidt sol jatak

Send en kommentar