google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Grumpy Morfar i hadefuldt indlæg – Uden Relevans

6. aug. 2006

Grumpy Morfar i hadefuldt indlæg

Rastløs, jeg er så rastløs. Jeg svinger mellem at kede mig og at røvkede mig. Jeg keder mig så meget at jeg ikke engang gider se mine gamle videobånd fra TV-shop med informercials fra Flying lure og Abdominizer.

Som Bruce Springsteen (hvem?) synger: ”57 channels and nothing is on.” Jeg har så godtnok kun 38 kanaler, men de har en fællesnævner de er røvssyge allesammen.

Den værste kanal må siges at være Kanal 5 med ham den sygeligt overfriske gnom, der står og rabler og rabler om at lige netop JEG kan få CHANCEN for at vinde x antal tusinde rare kroner, ( hvad nu hvis jeg bare vil vinde nogle almindelige penge? Skal de være rare?). Alt jeg skal gøre er at gætte et ord og så lige ramme det rigtige endetal på telefonslusen, piece of cake ikk?

Det må siges at være det værste TV der NOGENSINDE er sendt. Lige med undtagelse af kongelige bryllupper og begravelser.

2 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Det eneste gode man kan sige om royal-tv - ihvertfald barnedåb/bryllups-variationen - er at der er royale suckers nok til, at det er et VIRKELIGT godt tidspunkt at gå i butikker.

Uden Relevans sagde ...

Yep Eller gå en god lang tur i nærmeste skov.

Send en kommentar