google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar i busdrama – Uden Relevans

3. aug. 2006

Morfar i busdrama

I går da jeg skulle ned til den lokale fødevarepusher, satte jeg mig ind i en fuldkommen tom bus. Jeg skulle KUN to stoppesteder og satte mig yderst på et sæde i midten af bussen.

Et af de sæder der er markeret med et ”Fortrinsvis ældre, og mødre med børn skilte”. Jeg tænkte at da der jo var SEKS rækker med tomme sæder kunne jeg godt tillade mig at sidde i midten ved et af skiltene.

Næste stop, en pensionist stiger på bussen, kommer hen og stiller sig ved siden af mig, ”Må jeg godt sidde der?” spørger hun.

Jeg kigger mig vantro omkring for at se om jeg er med i skjult kamera med Thomas Wivel eller noget andet tilsvarende latterligt, men nej den gamle krage vil gerne sidde LIGE der hvor jeg sidder.

Jeg rejser mig og går TO rækker længere tilbage, hvorefter hun følger efter og sætter sig på sædet BAG mig.

Jeg glæder mig til de sender det på Tv.

12 kommentarer:

Suzy-Hang-Around sagde ...

Kender typen, men fatter det ikke. Jeg håber at jeg, når jeg en gang er så tæt på døden som hende, bruger min tid mere værdigt.

Lizelotte sagde ...

Altså hun spurgte jo bare, om hun MÅTTE sidde der ... det er da ikke det samme som at hun havde til HENSIGT at sidde der .... *GG*

jowjow .... man må undre sig over hvad der sker for nogen mennesker ... uanset alder!!

Anonyme Andersen sagde ...

Herregud. Så skete der da lidt den dag. "Nær"kontakt og så med en pæn ung (og høflig) mand endda ....

Mollerikken sagde ...

Nogle gamle mennesker røv-keder sig... Det er de samme, der råber efter een, når man cykler på et ellers fuldstændigt tomt fortov.

Jeg går ind for aktiv dødshjælp.

Lizelotte sagde ...

mollerikken, jeg kender også nogen ikke-gamle, jeg mener ku' trænge til lidt aktiv dødshjælp.

Anonym sagde ...

Jeg oplevede engang i en næsten fuld bus (der var en enkelt siddeplads tilbage), at en ældre dame steg på bussen, den ene siddeplads var åbenbart ikke nok til hende, men det sagde hun ikke, hun blev bare snotfornærmet over, at de unge mennesker ikke rejste sig for en ældre dame, og steg i trods af bussen ved næste stoppested, mens alverdens eder og forbandelser strømmede ud af kæften på hende.

Havde hun spurgt pænt om hun måtte få to pladser at brede sig over, er jeg ikke i tvivl om, at nogen havde rejst sig, det var der faktisk nogen der gjorde, da hun begyndte at råbe op, men da var hun blevet fornærmet, og skulle da i hvert fald ikke køre i samme bus som sådan nogle lømler.

:o)

Uden Relevans sagde ...

Hahhaha :D

Anonym sagde ...

Hah. Din stalker materialiserede sig ?
:-P

Uden Relevans sagde ...

Yeah hun er en psykopatisk 80 årig med stok...

Bleg og benet, med indkøbsnet og baskerhue.

AARRGGHH!!!

Årets Brandert sagde ...

HEY! Tal pænt om min mor!!! (indsæt selv trommelyd, da jeg ik lige magter at lave den fonetisk!)


Jeg har da absolut planer om at blive en sur, gammel stodder der rager Aaaalt for meget på de unge pigebørn, mens jeg byder dem en iskage.

Uden Relevans sagde ...

okay det svar var så liige perverst nok, men det var noget med en papirspose en pigespejder og en erigeret penis. :D

Lizelotte sagde ...

*Holder mig for ørerne og ser forarget ud*

Send en kommentar