google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar siger: Der er forskel på Blogland og det virkelige liv! – Uden Relevans

1. aug. 2006

Morfar siger: Der er forskel på Blogland og det virkelige liv!

Jeg har fået mig en fan…

Eller er det en stalker??

Faktum er vist at den her person tager det her internetweblog noget LIDT for seriøst til at det er helt sjov længere.

Folk må FANDEME tage og lære at SKELNE mellem deres eget liv og de ting der sker der og så de ting der sker i internetweblogs.

Og det gælder forøvrigt ikke kun min internetweblog.

Kommentarer som den her:

Det var ikke ros.Du har krænket min ære ved, at kalde mig landsbyidiot og jeg kan anmelde dig.Straffeloven § 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Læs selv i posten der hedder "Nu med landsbyidiot"

Tjaeh jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med det???


Nogen forslag?

9 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Hmm... Kunne det være ham her...? http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Anonym sagde ...

Troldene må ikke fodres, ignorer (eller moderer) dem væk.

Det hjælper desværre ikke meget at kontakte vedkommendes Internetudbyder, med mindre der er tale om komerciel spam, er der i stedet tale om chikane agtig spam, er det eneste de kan gøre, at anbefale at gå til politiet. Har selv været møllen igennem, da jeg blev angrebet af en sådan stalker, i mit tilfælde lykkedes det heldigvis at få indført våbenhvile, inden politiet blev involveret, men de var blevet involveret, hvis ikke det stoppede hvor det gjorde.

Men allerførst, ignorer vedkommende hvis ikke du har mulighed for at moderer hende ud, så forsvinder sådanne typer af sig selv i 95% af alle tilfælde.

cyclonebill sagde ...

Hvis man gerne vil af med hende, kan man vel starte med bare at ignorere hende?

Lizelotte sagde ...

Forsøger han ikke bare at være sjov på en kikset måde?

Anonym sagde ...

Ignorer ham eller slet alle hans poster (he he - magt er skønt).

Den der anmeldelse kan han stikke skråt op, da der jo ikke er nogen, der kender hans identitet og hans ære derfor ikke kan være krænket. Vil derfor her tillade mig at kalde ham LANDSBYIDIOT....

Anonym sagde ...

Jamen, "Antispin" lider jo af forfølgelsesvanvid ... og sikkert en masse andet ... han virker ihvertfald ikke helt frisk. Jeg tror bare at du skal ignorere ham, des mere des bedre ... han finder sikkert hurtigt nogle andre, der er efter ham ... og så er du så "uheldig" at synke hen i hans glemsel.

Uden Relevans sagde ...

Ulla: Jeps flink fyr ellers ham Bo W der, jeg har mødt ham en gang.

Daniel: yep tak

Cyclone: Yepsen

Lizelotte: dunno...?

Ano: Det er jo censur...men dog et anvendeligt magtmiddel i desperate tider.

Årets Brandert sagde ...

Morfar: det var egentlig her jeg ville have skrevet, for jeg har faktisk læst alle kommentarene, og nej det giver stadig ingen mening.

Men sjovt er det.

Anonyme Andersen sagde ...

Er du sikker på, du ikke er kommet med et friermål på en eller anden kryptisk måde? Du skal passe på, at du ikke får et tilhold, ligesom Letterman.

Det kan betyde, at du ikke kan handle i Netto mere, da du jo ikke ved, om du er i 100 meter radius af din fan.

Send en kommentar