google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar tilbage i Blogland – Uden Relevans

26. aug. 2006

Morfar tilbage i Blogland

På min ferie har jeg:

Reddet et liv

næsten slået mig selv og H.M. Ulla ihjel

badet i saltvand

badet i ferskvand

blevet solskoldet

fået 22 myggestik på højre arm fra albuen og ned til fingerspidserne

spist alt for mange pomfritter

smidt lortepapir i en spand hver gang i undren over at et kloaksystem kan være SÅ ringe

og mange mange andre ting

Enten kommer der en strøm af geniale poster omkring Kreta og grækere eller også må i nøjes med det her

Det vil tiden vise.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

velkommen tilbage til det grå, våde og begyndende efterår i lille Danmark. Man vil da gerne høre og se blot en smule om et par enkelte af tingene. Bl.a. om din heltegerning, og så den episode, hvor det næsten var det modsatte ;-)

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror at Lillemor (hehe) skriver lidt om episoden, senere idag, men jeg lover at komme med et par guldkorn

Lizelotte sagde ...

Hahahahaha .... det der med toiletpapiret, det er bare det suverænt VÆRSTE ved Grækenland!!

Det er bare .... *gys* ... klamt!

Så er der myggene - og der ud over vil jeg påstå at Grækenland er det skønneste sted jeg har været...

Anonym sagde ...

Velkommen tilbage Svin

Send en kommentar