google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar mester i flabethed. – Uden Relevans

4. aug. 2006

Morfar mester i flabethed.




Topchef henvender sig til mig på arbejdet i dag:

Topchef: ”Din skjorte er krøllet!”

Mig: ”Ja for 11 måneder siden bad jeg chef xxxx xxxx om at fouragere os et strygejern med strygebræt til situationer som denne” (Ja jeg ved godt jeg er for flabet til mit eget bedste)

Topchef: ”Har du ikke selv et strygejern?”

Mig: Troskyldigt ”Nej jeg regnede jo med at chef xxxx xxxx skaffede os et.

Topchef: ” Hmm har du haft ferie?” ( Elegant emneskift fra inkompetent chef til ferie).

Her fortsatte samtalen så i intetsigende normaliteter…

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis det er personaletøj, kan du så ikke bede dem om at fremstille skjorterne i noget krølfrit materiale ???
Det er jo ikke din skyld at vaskemaskinen krøller dem, dersom de skal stryges i fritiden, må du have "strygetillæg" ;-)

Anonym sagde ...

PS! Hvad er dit job egentligt. Med den der hvide skjorte om natten ???

Uden Relevans sagde ...

Hvem siger den er hvid??? :)

Anonym sagde ...

Øøøøh det ved jeg da heller ikke lige...Hvad farve er den ???

Uden Relevans sagde ...

hemmelig?

Jeg tror næppe det er en god ide at fortælle hvad jeg arbejder med, i lyset af mine ytringer om stedet her :o).

Anonym sagde ...

Næææh det har du jo nok ret i ;-)
Men du kan da godt fortælle hvad farve skjorten er. Jeg sidder og tænker på hvad man laver om natten i nystrøget skjorte.
Hvis den er hvid er det måske tjener.
Andre farver...Øøøh så kunne det jo være trafikleder af en art, fængelsbetjent eller noget vagt-halløj... Brænder tampen ???

Uden Relevans sagde ...

Jeg arbejder ikke om natten.

Send en kommentar