google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); De bedste glæder i livet er gratis – Uden Relevans

7. aug. 2006

De bedste glæder i livet er gratis

Onsdag aften vil Morfar være på plads i Parken iført sin Liverpool nummer Ni ”Fowler” trøje klar til at kværne Menu 1 til jeg segner.

Hvor helvede går man i byen på en onsdag når vi skal ud at fejre sejren? Stadig Absalon og Surblæseren?

Nå nevermind jeg kan alligevel sikkert ikke sanse en skid efter pausen.

Tre af mine kollegaer deriblandt den sure chef har måttet slippe 280 kroner plus 17 kroner i gebyr for at se kampen, jeg må derimod nøjes med at sidde omtrent samme sted, men for en pris på nul kroner.

Det giver råd til tre Menu 1 så jeg skulle lige være dækket ind (ihverfald til første halvleg).

Morfar nu i tophumør

5 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Jeg kan ikke li de piger der. :o(

Uden Relevans sagde ...

Bare rolig de kommer ikke til de internationale kampe :o).

Jeg er sikker på at de er flinke og rare ellers ;o),

Jegmig sagde ...

Hmpfr.

Anonym sagde ...

Hvor gik i så hen og "fejrede"? *fnis*
Ej, det er altså ikke fordi jeg fryder mig...det er bare så pokkers svært at holde sådan en fnisen tilbage ;-)

Uden Relevans sagde ...

McGraths på Østerbrogade, men det blev kun til en enkelt :o).

I det mindste vandt Liverpool da hehe.

Send en kommentar