google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hope I die before I get old – Uden Relevans

5. aug. 2006

Hope I die before I get old


Jeg læste lige at en af de mest spillede sange ved begravelser er Frank Sinatras My Way, hvilket i sig selv er en FED joke, da det jo er Paul Anka der originalt har skrevet og fremført nummeret.

Folk vil gerne være individuelle og smarte og have spillet noget andet end Kim Larsen og Anne Linnet til begravelser, men de ønsker alle sammen de samme tre fire numre hehe.

Så i deres bestræbelser på at være nogle unikke enere bliver de en normaliseret konformitet.

Hvis jeg dør, skal der også spilles ”My Way” Men det skal den onde lyneme være med Sid Vicious!!!

(Mon jeg kan lave tre så røvssyge indlæg i træk at ingen gider kommentere?)

11 kommentarer:

Hunløven sagde ...

Hvorfor ikke klap dig selv på skulderen af jokeren. Er jo lidt ironisk med "stik mig en kold fad, så jeg genopladet"

Lasse sagde ...

You'll Never Walk Alone ville ellers være et oplagt valg for en Liverpool fan.

Anonym sagde ...

"Mon jeg kan lave tre så røvsyge indlæg i træk ..."

Svaret her må blive: JA

Anonym sagde ...

Jeg vil ha' Vuffeli-Vov med Shubberne.
Og så hedder det ikke Hvis jeg dør, men når jeg dør. tsk tsk... :-) :-) :-)

Anonym sagde ...

Til min begravelse skal vi(!)høre Beatles': "I will"
Og "Under dine vingers skygge" som blev spillet til min mors og min mormors.
Jeg kommer lige i tanker om én mere: "Nu er jord og himmel stille" :)
Så skulle jeg vist være sat hen...

Jegmig sagde ...

"Stairway til heaven". Måske nok lidt corny, men det er et fedt nummer. :o)

Uden Relevans sagde ...

Hunløven: Jeg har mødt Jesper Dahl AKA Jokeren og han er den mest selvglade opblæste nar jeg nogensinde har talt med så nej tak.

Lasse: Jow selvfølgelig skal den også spilles.

ANo: Du faldt da for tricket.


526: Hehe Jeg har ingen aktuelle planer om at dø.

Buster: Ja ikk?

Lillemor: Jeg sørger for de spiller "Må man tage hunde med i himlen?" med Teddy Edelmann istedet hahaha

Lizelotte sagde ...

Hvis nogen skal spille noget til min begravelse, skal det være Joni Mitchells "Amelia".

Eller også skal pigerne fra X-tetten komme og synge deres helt personlige version af "Sit on my face and tell me that you love me". (til orientering for de uindviede er det en Monty Python-sang)

Anonym sagde ...

Jeg læste engang på en reklame søjle (for et eller andet modeprodukt, der jo som bekendt gør mennesker så kedeligt ens) følgende budskab "Be different, be yourself". Budskabet var godt, bare ikke lige som reklame for et modeprodukt, men i al almindelighed. Jo mere folk bestræber sig på at blive anderledes, jo mere ens bliver de :o)

Den dag jeg skal herfra, skal der spilles Let it be med Beatles, fordi jeg synes det er noget nær den bedste sang der nogensinde er lavet, så det ville vel være en fin måde at tage herfra.

Jegmig sagde ...

Dét siger jeg dig Baby, det gør du bare ikke! Og hold så OP med det der Lillemor, eller jeg holder op med at kalde dig Baby. Nå! ;o)

Uden Relevans sagde ...

Hehehe

Send en kommentar