google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar: Hip med de unge – Uden Relevans

12. aug. 2006

Morfar: Hip med de unge

I dag så jeg en pige på en 12-13 år med en Nirvana trøje, og lige præcis der indså jeg at jeg vist ikke længere er ung med de unge, at det ikke er cacharels anäis anäis teenagerne går med længere, at Wham er opløst og HIV vist nok er kureret (man hører jo aldrig om det længere andre steder end i Afrika).

Jeg var lige ved at gå hen til hende, flå hendes smøg (hvor HELVEDE køber de det lort? Jeg troede man skulle være MINDST 16 for at købe tobak herhjemme?) ud af hendes sortlakerede poter, ruske hende og sige: ”Hør her søster Lagkage jeg så Nirvana i 92 og de stank! Ok?? Read my lips de stank! De spillede værre end Danser med Drenge (hvis største bidrag til musik er at deres forsanger døde af kræft).”

Men jeg indså at det jo ikke er hendes skyld at Kurt Kobain skød sig selv før hun blev født, at for hende er Nirvana noget andet end det er for mig, at vi alle er forskellige og at vi burde leve side om side som kornstrå på en solstrålebeskinnet mark i perfekt harmoni med os selv og hinanden.


Jeps jeg SKULLE lige prøve hvordan det er at sniffe lightergas.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tør jeg citere noget jeg læste i en blog forleden:
"Hej, jeg hedder ****. Jeg er 10 år og single" !!!???

Uden Relevans sagde ...

Hehehe Lupo for satan da!

Min datter skulle godt nok ikke have en kæreste i en alder af 10 år :o)

Anonym sagde ...

Da JEG var ca. 10 år(kikker i dagbogen) plagede jeg min mor om at købe dukkerne Thomas og Trine som kunne erhverves gennem Alt For Damerne (!) Jeg fik dem, og de havde et godt omend kort bette liv hos mig - men ak, det var jo osse dengang børn var børn...

Lizelotte sagde ...

*G* Da jeg var 10 troede jeg stadig, at jeg var en dreng...

Uden Relevans sagde ...

Kære dagbog, Ole tog min mødom i folkeren idag, og jeg sniffede gas med Johnny og Brian.

Imorgen skal vi ud og stjæle biler og måske lave nogle billeder til "pædonyt" med Trine.

Anonym sagde ...

Altså... jeg kan godt lide DMD; eller dvs. den allerførste cd med den afdøde sangerinde. Men så igen - det er også mig som godt kan lide at lytte til Brdr. Olsens "Songs" cd´er, så min mening tæller nok ikke meget i denne sammenhæng ;o)

Uden Relevans sagde ...

Nej Heidi du er lidt på et sidespor her :o)

Send en kommentar