google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tusinde ord – Uden Relevans

31. jan. 2009

Tusinde ord

Morfar kryber til korset og føjter for en stund over i det sentimentaltmelankolske følelsesladede hjørne.

Det er det de unge vil ha! Det er det der sælger 170 siders bøger med internetweblogindlæg, når man virkelig trænger i dybden og krænger følelserne ud.

Jeg kunne skrive tusinde ord, tusinde små bitte eller lidt større ord, tusinde ord om aftenen igår, om samtalerne, grinene, historierne...skrive om den flyvske BH, postnummerregelen, der igår blev udvidet med sommerhusregelen, tre glas til hver ad gangen- ellers er det ikke en rigtig fest.

Skrive om de fantastisk sjove mennesker jeg fik et glimt af igår, hver med deres skønne egenskaber og holdninger, skrive om hvordan min horisont blev udvidet, om hvor enormt viis jeg er klokken fire om morgenen, om hvordan man EGENTLIG sidder i sårn en Mini One, og mange andre ting, tusinde ord måske titusinde og de vil alligevel aldrig kunne beskrive en fantabolous aften med nogle dejlige mennesker...

Hvis i vil have mig undskyldt, jeg har en lasagne der skal parmesaneres...

5 kommentarer:

frk rips sagde ...

ææhh...øh..jo da

Unknown sagde ...

jæsjæs, det var en go' aften!

Var det ikk DIN 95a der pludselig fløj gennem lokalet???

1000 ord . . ai, dét er mange!!

Anonym sagde ...

Og nu sidder jeg og mangler nogen... Ord. Er det noget du deler ud af?!?

Jeg skulle hilse fra mine tømmermænd. Forsøgte at efterlade dem hinsidans, men de fulgte med tilbage over broen. ... Små sataner.

Hvornår skal vi lege igen??? :-)

Uden Relevans sagde ...

Kdulle: Jow jow

Pdrsn: Det blev ikk til så mange igen.

Lego: Masser af ord til alle :o)

Du kan bare sende et elektronisk brev så finder vi ud af noget :o)

Anonym sagde ...

Orv, Mouf.. Var sq helt nervøs for at gå herover.. haha.. u knåwz why... Men vi havde heldigvis samme total-ornly-syge-oplevelse.. Absolut skønno.. Hvad skal I næste fredag..?? :D

@Pedrns.. *LOL*.. jo det var hans...

Send en kommentar