google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar faar en mentor – Uden Relevans

4. jan. 2009

Morfar faar en mentor

For at udvikle mit mangelfulde selv har jeg fået en mentor. En person der kan vise mig vejen og guide mig igennem mine fejltagelser.

Don Ø har en mentor og er selv mentor for andre og når han kan, så kan jeg vel også.

En af de første udfordringer er at forstå det sprog han taler. Eksempel følger.

PE is not that OP. It's just many people don't know how to rifle-stall properly and lose to G43 and inf HT during early game and start complaining.

If you see WSC, go 2~3 PG, kampfgruppe, mortar HT bombard .3 HMG, get inf HT and chase snipers

then you can either go ACs and micro hard (meaning you stay at max range where you can shoot but rangers can't) to rape rangers, or go PIV IST with skirts to tank the rangers.

Det hele forvirres yderligere at han kun er 15 år gammel og bor i USA starter i skole igen i morgen på en skole hvor han ikke har sin pc med.

Jeg skal dog NOK få lært det spil!!!

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

. . heeeelt sikkert, dér!

*host. ahark . .

Junior sagde ...

Hvad er det for et spil, du har gang i? Og til hvad PC, PS3?

Og flot nythår, i øvrigt... :)

Uden Relevans sagde ...

Pdrsn: Klart der.

Junior: Company of Heroes med udvidelsen Opposing Fronts til PC.

Tak og i lige måde :)

Junior sagde ...

Det ser sgu fedt ud det spil. Er dog selv faldet i Call of Duty: World at War til PS3. Det er sgu sjovt. I sær ååårnlajne... :)

Anonym sagde ...

Jeg er vild med Rayman Raving Rabbids http://raymanzone.uk.ubi.com/
men det er mere til piger....

Anonym sagde ...

Nårh.. 2~3 PG kampfgruppe hvis der står WSC.. jamen så er det jo lige til højrebenet.. :D

Uden Relevans sagde ...

junior: Det spil har jeg hørt om.

Karolina: RRR er alt for fedt dog kun til wii.

Småkage: PG = Panzergrenadiers Kampfgruppe= en bygning ved navn Kampfgruppe WSC = Weapons Support Centre.

Når man først lærer lingoet så er det ret nemt :).

Anonym sagde ...

Jeg er stået helt af. Så jeg kommenterer bare for at se mit navn på skærmen.. ;)

Anonym sagde ...

Nej, jeg spiller RRR på PS og Wii

Uden Relevans sagde ...

BB: :o)

Karolina: sjovest til wii synes jeg man ser så åndsvag ud når man springer rundt :)

Anonym sagde ...

Jeg kan bedre lide til PS :)

Uden Relevans sagde ...

Fair nok alle har ret til en mening :) og faktisk har jeg kun prøvet det til wii og det var i lettere overrislet tilstand.

Anonym sagde ...

Wii er sjovt ...jeg kan bare lide den første RRR som er til PS :)...som kan også købes til wii...;)

Suzy Q sagde ...

Det er jo MIG der udvikler MIT mangelfulde selv!
(men det går ikk så godt, så ta du bare over. På DIT, altså.)

Anonym sagde ...

Troede det hed Limbo.. ;o)

Uden Relevans sagde ...

Sussi:: ah det var derfra at jeg havde det :)

Anonym sagde ...

"or go [...] with skirts to tank"

tsk,tsk...!!!

Send en kommentar