google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dagens indlaeg – Uden Relevans

13. jan. 2009

Dagens indlaeg




Nogengange ville jeg ønske at jeg var lige så kreativ som denne herre, der med dette stykke kunst viser en fantastisk evne til at sige meget med få eller ingen ord.

Det lykkedes efter en del research at finde frem til at billedet er fremstillet af en fyr ved navn Joe Wezorek. Det er fremstillet af portrætter af 900 døde US soldater alle fra Irak.

Vi har foreløbig "kun" 26 ansigter vi kan sætte på et lignende portræt af Primitiv hulemand Anders Fogh Rasmussen.

9 kommentarer:

TSJ sagde ...

Smukt! Jeg linker lige :)

Anonym sagde ...

Men nu er Fogh jo oz en mand uden så mange nuancer, så mon ikke det går med de 26?

Anonym sagde ...

Det koster når man engagerer sig i krig, det vidste soldaterne også udmærket da de valgte at tage dertil. Det er ikke Fogh og Bush som slog dem ihjel, men terroristerne!

Anonym sagde ...

tror sgu også at anders er ligeglad uanset hvad man så end siger og gør.

Uden Relevans sagde ...

TSJ: :o)

Kyria: Du har ret.

Holme: De kan jo ikke gøre for at de er kapitalens lejehær.

Kent: Hvis alle bare holder kæft så ender vi med et diktatur.

TSJ sagde ...

Holme: Det er meget muligt de danske soldater har set billeder og fået fortalt hvad de skal lave dernede, men det har intet at gøre med hvor hårdt det i virkeligheden er. Noget de ikke har nogen som helst chance for at vide på forhånd!
Bush og Fogh sender dem afsted i en krig uden NOGEN militær grund, altså mener jeg slet ikke det kan diskuteres om de skal stilles til ansvar eller ej...

Anonym sagde ...

Dét kyria sir.

Anonym sagde ...

Kære TSJ
Hvorvidt krigene i Irak og Afghanistan er retfærdige vil jeg slet ikke komme ind på, men man er selv ansvarlig for egne handlinger. De bliver ikke tvunget og de bliver skam trænet inden man sender dem afsted :)
At soldater risikerer at dø, er ikke i sig selv et særlig godt argument for at være modstander af en krig, det er jo lissom den indbyggede risiko ved jobbet som soldat og det er de udsendte udmærket indforstået med.

TSJ sagde ...

Jeg følger dig. Mener bare stadig ikke man på forhånd kan trænes i, hvordan det er at dræbe et andet menneske... Eller stå i en situation hvor man selv er ved at blive dræbt for den sags skyld. Jeg har en ven i Afganistan, måske er det derfor det ligger mig nært. Og han fik sig i hvert fald et chok da han pludselig stod i det..

Send en kommentar