google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Forestil dig en verden hvor... – Uden Relevans

23. jan. 2009

Forestil dig en verden hvor...

Nu skal vi tænke os til paradis sammen.

Sæt lidt meditativ musik på, gerne et stykke med klassisk under elektrisk forstærkning og uden vægten lagt på taktslagene to og fire

Prøv at synke lidt ned i din fladmaste kontorstolspude, ja sådan lidt dybere, føl hvordan dine røvballer rigtigt breder sig ud over kanten på stolen og du slapper helt af.

Luk øjnene og forestil dig en verden hvor, en gigantisk kampklædt betjent med "riotshield" og trukket knippel blidt skriger af dig, "Sæt dig ned! ellers sætter jeg dig ned med magt, kan du fatte det Perle!!!"

Det er den verden politidirektør Hanne Bech hansen lever i, en smuk og dejlig verden hvor der også findes alfer, små nisser og fortovene er belagt med belgisk chokolade...

Enten er hun SNOTDUM, alternativt naiv og sidste mulighed, hun forsøger forgæves at dække over en overaggressiv panser der gik for vidt.

19 kommentarer:

frk rips sagde ...

Uden Relevans til ovenstående indlæg - Krusedulle af dig på jobbet, er klistret op på Krusedullens blog den 23.1. ! værsgo'

Anonym sagde ...

Pheeeew.. kom aldrig længere end til ham den store uniformsklædte betjent, der ville til at anvende magt.. *sigh*.. og så på en fredag.. ;D

Unknown sagde ...

Hanne Bech Hansen er en høj fister, og der er ingen grænse for, hvor nedrigt, jeg synes, hun håndterer denne sag.

Hvorfor skulle nogen som helst idealistisk landbetjent efter dette afsløre kollegaers livsfarlige behandling af borgerne, nu hvor HBH helt fra toppen har bekræftet hele landet i, at politiet aldrig laver fejl... og hvis de gør, er de parate til at dække over hinanden i den mest absurde grad, uagtet de håndgribelige beviser, der måtte være imod dem.

Øv, hvor jeg græmmes!

Det er lige før, man udbryder: "Føj for satan" = "Fløj fra salen"

Anonym sagde ...

Hun er bare for gammel til det hun laver. Det er piiinligt, at hun ikke skruer politihuen af og nyder sit otium :o)

Anonym sagde ...

Lad os fortsætte den positive tanke og glæde os over at vi alle fremover kan brøle "Perle" af enhver panserbasse, der krydser vores vej =)

Anonym sagde ...

Måske der ligefrem kan være tale om en kombination af de to valgmuligheder du nævner???
Hvad med om vi alle kaldte hinanden "perle" for eftertiden?? (det lyder jo så pænt) Det kunne være en kærkommen og hårdt tiltrængt til den efterhånden noget udvandede "sveske".

Anonym sagde ...

'Perle' er almindeligt udtryk i politiet, det er i samme bolgade som 'fister'.
I øvrigt er det helt grotesk at overhoved nogen gider løfte en finger, fordi en betjent har råbt af en gal nazisympatisør. Uanset om der blev sagt 'perker' eller 'perle'

Uden Relevans sagde ...

Vi har kaldt hinanden Perle på arbejdet hele dagen, selvfølgelig skreget ind i fjæset på kollegaen.

SKAL JEG HENTE NOGET KAFFE TIL DIG PERLE!!!

JA TAK PERLE!!!

Anonym sagde ...

Som beboer på Nørrebro er jeg ofte stoppet og har fået gennemrodet mine lommer af de lokale politi-instanser, blevet skreget hysteriske kællinge ad når jeg stod og overvejede (uden at sige et ord) hvordan jeg skulle komme op i lejligheden efter en nattevagt når nu politiet har valgt at forlægge morgenens anholdelser til fortovet foran min indgangsdør etc, men aldrig aldrig nogensinde har de kaldt mig Perle, hmmm når jeg begår en fejl (jeg er nemlig ikke panser) så har jeg nosser nok til at stå ved min fejl og sige undskyld, gid vi havde et politi der bestod af ægte mandfolk M/K og ikke en flok svagelige løgnere ;-)

Zette sagde ...

Jeg tror aldrig jeg har set et mere pinligt indslag i tv-a, end da HBH forsøgte at forklare. Mage til utroværdighed. Mine tæer sad bag mine hæle, da hun var færdig.

Anonym sagde ...

Kære Anonym
Er det ikke muligt at de ikke lige havde overskud til at forholde sig til dit brok, når de har gang i en anholdelse?
Politiet er ikke perfekt, men de skal efterhånden finde sig i alt, alt for meget. De skal sørge for orden uden at måtte fornærme nogen, de må tage slag og trusler, de må konstant høre på brok over ALT hvad de foretager sig. Så kan man godt forstå at de nogengange bliver meget trætte.

Uden Relevans sagde ...

Det må være frustrerende at være politibetændt, samtidig er det også ærgeligt at når de begår en fejl så vil de ikke indrømme det.

Anonym sagde ...

Perle er et utroligt diskriminerende ord. Vi ved jo allesammen godt hvad perler består af, hvis de er ægte: STØRKNET SLIM!

Er det kun mig der synes det er på sin plads at brænde et flag eller to af... Måske bare et lille et.... Et lille bitte lille et... Et fødselsdagsflag, måske?

frk rips sagde ...

Krusedullen er så ufatteligt uenig, så det perler af sved på hendes pande. Tænk at bruge så meget som 5 minutters TV-tid, og borgernes hårdt tjente skattekroner på så latterlig en sag. Hvis der er een eneste af jer, der er politibetjent eller kender nogen, kunne I udtale jer om ordet Perle ! Hvis een eneste af jer har stået overfor så meget som een eneste, aggreasiv og truende person (som kunne udvikle sig til en livstruende), kunne I udtale jer. I taler mod bedrevidende, men det er desværre det, der ofte sker i sådanne sager, som pressen vælger at blæse stort op. Krusedullen skal ikke se sig selv bedre, end at hun selv kan finde på det i nogle sager. Men sådan er det meget tit med pressens hotte sager - de er ensidige, og hidser folkemængden op i een bestemt retning. Jeg anbefaler at I ikke besøger Krusedullens sidste indlæg, da I så sikkert vil få kvababbelse og skal indlægges. Så kan I herefter hyle op og støtte endnu en pressehezt. Den der kører mod landets sygeplejersker ! Pressen har åbenbart magten i Danmark. Og magten får man kun, når masserne kaster sig hovedkuls med - det sker så desværre bare ofte med hovedet under armen !!!

frk rips sagde ...

Anonym - hvis de personer ikke lå anholdte foran din gadedør, men rendte skrigende, truende og ildspåsættende rundt i din gade - så kan jeg spotte på minuttet, at du var den første til at klage over at politiet ikke passer på dig! Hvis du bor i en krigszone (og det er vel næppe politiet der står først på fronten?), så må du desværre forholde dig til, at politiet som udgangspunkt må tjekke, om du skulle have ligget på fortovet sammen med de andre !

Turbanindehaveren sagde ...

Jeg synes hun vælger den mest raffinerede straf. Ikke noget med en offentlig reprimande. Næh nej. Istedet vælger hun at beskylde en granvoksen mand for at have kaldt en anden granvoksen mand for Perle. Hvordan skal han nogensinde kunne se de andre gutter i øjnene igen?

Perle!

Det Forkromede Overblik sagde ...

Når politiet laver de dersens 'futtog'-anholdelser af fodboldbøller, så de sidder på fortorvet på række, er det så noget de internt kalder "Perler på en snor"?

Anonym sagde ...

Jeg var nu ikke klar over at Hr. Zamzam var Nazi-sympatiseur...... Men det er man måske automatisk hvis man er uenig med den israelske regering??? Holme...???

Anonym sagde ...

Hejsa Kent.
Når man deltager i en nazistisk demonstration er man sandsynligvis nazi.

Send en kommentar