google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvad er rigtigt og hvad er forkert? – Uden Relevans

27. jan. 2009

Hvad er rigtigt og hvad er forkert?

*Disclaimer følgende indeholder både humor, sarkasme og ironi".*

Ja det handler om det dersens kærlighed.

Bytøsen skriver om at hun møder de forkerte mænd, eller faktisk at de opsøger hende, det er noget hun har lært af tvserien Sex and the city og så må det jo være rigtigt ;), skal man hente sin visdom et sted fra er amerikanske tekstforfattere det helt rigtige sted at opsøge den.

Selv hælder jeg jo til min tidligere kollegas teori.

Kvinder peaker i en alder af 17 og så er det bare ned ad bakke derfra.

Citat fra tidl. kollega

“Faktisk sidder de bedste bryster på en der har været gravid som 16årig, fået en abort efter 7 uger hvor brysterne er vokset, og nu er gravid igen, uden at hun er vokset andre steder end brysterne.”

Det er bare som om jeg ikke bliver opsøgt af den slags piger og dermed er det jo også de forkerte der opsøger mig.

Vi må lave en facebookgruppe!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe... god humor. Men jeg kan nu forestille mig, at der kan følge en del følelsesmæssig baggage med hos sådan en 17-årig, der er på sin anden graviditet og allerede har én abort bag sig.. ved ikke om det er et godt catch, hvis man lige ser bort fra brysterne.. ;)

Anonym sagde ...

Jeg ville nu nok også bremse med næsen inden jeg kom for godt igang dér..
Og ellers skynde mig, inden de der lækre bryster lækker!

frk rips sagde ...

citat “.... og nu er gravid igen, uden at hun er vokset andre steder end brysterne.” citat slut

Den graviditet gad jeg godt se ... de er temmeligt sjældne ;)

Zette sagde ...

Er der ikke lige lovlig meget barmfiksering her? Hvad med os med den gode røv og de graviditetsløse bryster? Skal vi nu føle os overset - igen?

Uden Relevans sagde ...

BB: Nu taler vi jo ikke om intelektuel formåen :).

NIna: hehe

Kdulle: Nah man skal vel bare slå til inden hun lægger sig alt for meget ud?

ZT: Billeddokumentation tak :)

Anonym sagde ...

Aiii - det sku da pænt klamt, med de patter dér!! :)

. . . Og desuden har CG jo ret, mht. mænd i midtlivskrise . . altid fokuseret på dét de ikke kan få og træt af dét de har. . . . Dét, klart værende dét patværk - de (I) - nu engang er så heldige at ha' inden for rækkevidde . .

Eller noget!

Anonym sagde ...

HAHA, Morfar. Selvom du er venstrefascist er du stadig hylomorsom nogle gange. Det sjoveste var faktisk sætningen "Jamen okay Skide tak" :p

Anonym sagde ...

Nå, der gik vist rod i kommentarene.

Anonym sagde ...

de bedste bryster vil til enhver tid være dem der trykker sig henholdsvist imod min højre og min venstre kind.

Send en kommentar