google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Provokerer, onanerer og ryger masser af hash – Uden Relevans

17. jan. 2009

Provokerer, onanerer og ryger masser af hash

Inspireret af gårsdagens, ja ellers gårsaftenens hvis der er noget der kan hedde sårn, begivenheder vil jeg lige komme med et par hurtige, giftige spydigheder fra den del af min hjerne der stadig formår at tænke uden om "de glade hippietanker" om frihed, lighed og broderskab os mennesker imellem.

Det er bare et par tanker der løb igennem min hjerne igår, som jeg er nødt til at ventilere inden jeg går ud foretager mig noget drastisk.

1. Hvordan kan det være at "tøseaftener" kun holdes af halvfede, 30+ singledamer?

2. Hvad er det der gør at det sekund nogen har koglet (født) et barn erstatter de deres Fjæsbogbillede med et af deres afkom?

3. Er der nogen i universet der nogensinde har ytret ordene "Vi burde ses noget mere" og ment det helt ind i deres sjæl?

Jeg ser frem til jeres dybe og indsigtsfulde svar.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

1. Sådan er det heller ikke - jeg er ikke fyldt 30 og holder også 'tøseaftener' - de omhandler eller kulminerer dog oftest i noget dildo-fest eller dødsdruk - og så kommer der som regel også nogle af hankøn med senere - vi kan jo ikke undvære jer ;-)

2. Fordi folk, det øjeblik, de får børn, bliver forvandlet til retarderede med underbemanding inde i skærmen, der kun kan tale om babymos, ble-mærker og søvnmange (det har vi andre sgu da også) - hvorfor tror de, vi gider kigge på 7 albums med navnene "Lucas 3 uger", "Lucas 5 uger", "Mor og Lucas 3 måneder" osv...?

3. Nej...

Anonym sagde ...

nogle gange, Morfar; er du temmelig ucharmerende, selvcentreret og horisontforsnævret at læse.

Annie Fryd sagde ...

1. Af samme grund som de 30+ kvinder også kalder sig selv piger. Jævnfør profiltekster på datingsites: "Jeg er en livsglad pige på 43 år..." Nej du er sgu ej, du er en voksen kvinde!!!

2. Enig med S.T.V. Den slag album har kun interesse for forældre, bedsteforældre og andre følelsesindvolverede individer.

3. JA!

Uden Relevans sagde ...

St tv.: Okay jeg er ikke den eneste :o)

Anna: Det må du gerne mene, tak for dit input. Jeg kan godt se at tonen måske ikke er så sød igen.

Annie Fryd: 1 og 2 aha :o) 3 du tror at den i fuldskab mest sagte sætning på jord indimellem menes?

Annie Fryd sagde ...

Morfar... Du sagde ikke noget om at det var sagt i fuldskab...

Anonym sagde ...

1. Jeg ved det ikke.

2. Jeg ved det ikke.

3. Jeg ved det ikke

4. Men hvorfor har en voksen, kvindenedgørende, kæreste/barnløs mand et profilbillede af en grim baby på sin blog?

frk rips sagde ...

1. hmmm ... hvordan kom du lige ind til den fest og fandt ud af det ?
2. ... gælder ikke helt alle. Men "det der gør det" kan ikke forstås, før man selv har et barn, tror jeg...:)
3. Præsterne i den Danske folkekirke (til menigheden) ?

TSJ sagde ...

1. Hmm, fordi det derved lyder som om, at det at der ingen mænd kommer, er noget de selv har valgt, frem for (sandheden), at mændene bare ikke gider sidde og se på halvfede 30+ singledamer..

2. Fordi folk der ellers ikke har haft det store at vise frem i deres liv pludselig har noget som alle kommer og siger nååååååårh til! Og dog... For nogen gange synes jeg nu lidt man tænker fy for saatan, kan du ikke selv se hvor grim den unge er?! Ta den lige væk hva!!

3. JA! Så snart man bliver ædru har man så pludselig en lidt anden holdning, men man MENTE det da man sagde det!!

Ucharmerende, selvcentreret og horisontforsvævret? Ja ja, mere af det mere af det!! :D

Uden Relevans sagde ...

AF: undskyld :)

Sarah: Du synes jeg er kvindenedgørende? Du aner slet ikke et gran af humor noget sted?

Hvad har min evt kæreste/barnløshed noget at gøre med mit grimme babybillede? (som forøvrigt er ret sødt).

Kdulle: jeg var til noget festivitas hehe

TSJ: hehehe, jup! og ja man mente det da man sagde det. :)

Anonym sagde ...

1. 30+ singledamer? Det er vel fordi de har fejlet i livet. 30+ og single??? Sygt og trist, nærmest perverst ...

2. Fordi folk elsker deres børn mere end de elsker sig selv.

3. Ja, mig.

Anonym sagde ...

De to første spm er en spejling af, at du kender de forkerte mennesker, for det er purt nonsens og det sidste spørgsmål er besvaret af krusekullen. Jeg synes, at du skulle ryge noget mere hash fremfor at filosofere over dubiøse teser.

Zehn sagde ...

Så hvis man er single og 30 har man fejlet her i livet.???

Nu er jeg ikke 30 men 40 og ikke singlee men ved gud jeg ville ønske jeg var det nogle gange!! -

Kunne det tænkes at det for visse damer, kvinder og piger omkring de 30 har været tale om et bevidst (fra) valg?? Man kan jo holde mand på mange måder ;)

Anonym sagde ...

Bevist fravalg my anus. De som nærmer sig overgangsalderen med hastige skridt lyver, når de påstår at de bevidst har "fravalgt" parforhold. Faktum!

Anonym sagde ...

Til de to første spørgsmål må jeg blive dig svar skyldig. For tredie spørgsmåls vedkommende kan jeg for min del sige, at jeg altid mener det når jeg siger noget i den retning. ......med forbehold for de få gange hvor jeg har sagt det på en måde, som ikke lader nogen tvivl om det modsatte stå tilbage.

Hmmmm..... Koglet.... ???
Fremtryllet???

Zehn sagde ...

Holme

Hvor uklædeligt arrogant :)

Jeg kender en pæn lille bunke piger omkring de 40 som efter flere års ægteskab og unger med umuliuser i diverse forklædninger, ganske bevist har valgt mænd fra på et mere bindende niveau og nu holder elskere i hobetal.

Jeg er slet slet ikke midsundelig:)

Anonym sagde ...

Kære ..... Arrogange er mit mellemnavn.
Jeg har ondt af dine veninder.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Tilbage til spørgsmålene

1. Det er de samme 'piger' der hæfter tillægsordet friske på... Vi er 4 friske tøser der mødes en gang om måneden... Det betyder nok: Vi er fire desperate damer, der gerne ville være under 40), som nu knokler som bæster for at realisere os selv, og virke tilfredse med det. Ind i mellem mødes vi og græder ud, mens vi drikker os i hegnet og overbeviser hinanden om at vi har tabt os siden sidst, at de unge piger ikke siger mænd noget i længden, da de ikke har vores livserfaring! Til sommer skal vi på cykelferie sammen og bo i et økokollektiv på Bornholm. OK det er ved at komme langt ud det her... Det kunne jo også bare være at tøseaften er en pendant til drengeaften? Det ved vi jo allesammen godt hvad betyder: Når mænd over 30 mødes og lægger arm, prutter om kap og beretter om alt det fisse de får eller har fortjent!:-D

2. Du har jo ret! Det har jeg godt nok aldrig bemærket... det var underligt. Gad vide om det er tilfældigt at de gør det, eller måske... tja en eller anden trang til at prale? Mon Materazzi har et enkelt billede af sin scoring i VM-finalen på sin facebook-profil?

3. Har sagt det 1000 gange, og ment det...?

Send en kommentar