google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En uundværlig ting til Lillemor – Uden Relevans

2. jan. 2009

En uundværlig ting til Lillemor

En af mine elskede kollegaer kom på arbejde idag, lettere stram i masken.

Da vi empatiskt, venligt og interesseret afhørte hende nærmere om årsagen til hendes miserable ansigtsudtryk og nedadrettede mundvige viste det sig at manden i hendes liv, den mand hun har valgt at dele resten af sine dage med, faderen til hendes to børn i sin uendelige og ufattelige visdom havde valgt at begave hende med.....

wait for it..... waiiit........for iiiiiiiiittt.

En kaffemaskine fra Bilka til deres fælles husholdning.

puha I smell a lawsuit in that one!
Alle og enhver ved da at det Lillemor allerhelst vil have er:

Et knojern med rhinsten fra Aryanwear.


11 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

dén sved..

men knojernet er fedt!

Zette sagde ...

Jeg har nu altid ment at sexlivet stander ikke ved kaffemaskiner men veeeeeeeeeeed: kompostkværn. Når først husherren ønsker sig, indkøber og benytter kompostkværn, så er pointofnoreturn nået - big time!

Zette sagde ...

standser - ikke stander vel, nå!

Anonym sagde ...

Min mor fik en rive (til at samle bladene i haven) i bryllupsgave af min far.. så var stilen ligesom lagt. Men nu er han også et fjols af dimensioner. Jeg prøver at have større håb for resten af bestanden af mænd.

Sifka sagde ...

... og så fra Bilka! Fantasktiske eksempler dine læsere kommer med.

Uden Relevans sagde ...

SUssi: fik du også en karfmaskine?

ZT: Du har ret :D

BB: Jeg tror der er håb endnu

Sifka: Ja de er søde :)

spunky sagde ...

ha ha ha ha ...

jeg er kvæstet af grin!
kompostkværn og kaffemaskine. ha ha ha..

og så en rive i bryllupsgave pyyyyyh

puuuh ha... ha hah ha ha

Kagekonen sagde ...

Tak for den beretning fra det virkelige liv, jeg føler mig super heldig og påskønnet nu ;-)

Anonym sagde ...

Kunne bedst passe bedst på din eks hvis den var permanent!!!

Unknown sagde ...

ahh .. det er da ås sådan lidt . . . lissom total kedelig gave, arrltså!

Uden Relevans sagde ...

Anonym: Det forstår jeg ikke??

PDrsn: Det er det de unge vil ha!

Send en kommentar