google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En ren lose lose situation. – Uden Relevans

12. jan. 2009

En ren lose lose situation.

I fredags var jeg til endnu et møde på arbejdet, udover det fantastiske møde hvor der blev medbragt en grim baby.

Det var Føllet der igen igen igen havde været hos Chefen for at klage sin nød over alle sine opgaver og at han ikke kan nå noget, og alting hober sig op, og han har ikke noget overblik over tingene, og han får ikke nogen hjælp, og det hele er så skidt, så skidt.

Så fremover skal jeg hjælpe ham en dag om ugen for at han kan nå sit shit, ja ud over mine egne huller der jo stadig skal graves.

Da jeg så nævnte at mere arbejde måtte give mere løn, fik jeg at vide at det ikke var tilfældet.

I dag er så første dag, hvor jeg skal hjælpe Føllet, da det jo er mandag er han oven i købet sygemeldt (det ER jo mandag) så jeg står alene med hans rod.

Goosefraba goosefraba goosefraba…

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skal det være om mandagen du hjælper føllet?

Kan Chefen ikke hjælpe føllet med at prioritere og skabe overblik. Det er jo den slags Chefen får sin løn for?

Anonym sagde ...

Lyder som en skidt chef, du har. Men omvendt siger man jo, at arbejdet bærer lønnen i sig selv.. ;)

Kan ham Wayne Dyer ikke hjælpe dig her? Hvad ville Jesus gøre?

Suzy Q sagde ...

(lose staves med ét o, med to oo'er betyder det "løs")

Uden Relevans sagde ...

Nix det skal være skiftende dage, denne uge mandag, næste tirsdag, osv osv.

Jo det kan han godt, dog uden brok ingen blog :)

Sussi: Det vidste jeg godt, jeg havde bare glemt det :)

Anonym sagde ...

Det er det jeg altid har sagt:
"Det er hårdt at deltage i de professionelle turneringer".

Anonym sagde ...

Suzy Q: Well, you ought to know ...

Suzy Q sagde ...

Moff: :)

Bitter: Ja, det har du ret i

frk rips sagde ...

... og føllet ligner ovenikøbet en grim forvokset baby eller hvad ?
slap bare af... næste uge er han nok syg tirsdag, bare for det ikke skal virke så mistænkeligt...

Anonym sagde ...

Det lyder som om du arbejder i et offentligt hulgraverfirma.

Rimkogeren sagde ...

Det lyder ikke særlig rart.
Uden relevans til det aktuelle forhold kom jeg til at tænke på efterfølgende rimeri fra mit rimkogeri.
Og dog, måske kunne samtalen chef føl godt have været noget i denne retning:

Byens mægtige matador
kaldte ham ind på sit kontor.
”Nå, Olsen gik ferien så med stress og jag?”
”Slet ikke hr. chef. Jeg drev den af dag efter dag!”
”Jamen så har jeg jo ingen grund til at klage.
Hvor smukt: Arbejdet med på ferien at tage!”

Uden Relevans sagde ...

Kdulle: :)

Holme: Thats for me to know and you to find out....

Rimkoger: Fantastisk!!!

Send en kommentar