google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Naar ens verden braser sammen. – Uden Relevans

9. mar. 2008

Naar ens verden braser sammen.

Nogen gange føler man bare at livet losser en i fjæset med golfsko gør man ikke?
En af mine venner, man kan vel ikke have en bekendt i over tyve år kan man?
Nåmmen en af mine venner ringede igår, han havde brug for en at tale med da hans far netop er død.

Vi har aldrig været specielt tæt på hinanden eller betroet os til hinanden alligevel kunne jeg høre på ham at han trængte til en at tale med, at han havde behov for at komme ud med nogle ting.
Han havde tænkt, "Hvem er bedre til at forklare hvordan man behandler sorg end jeg der jo har haft den tæt inde på livet".

Så jeg talte med ham videregav mine erfaringer fortalte hvordan jeg havde tacklet det dengang, og da han lagde på var det som om at han havde fundet en fornyet styrke til at håndtere sin sorg.

Når jeg tænker på det er jeg bare glad for at jeg kunne hjælpe, at jeg har gjort bare en lille bitte forskel for et menneske bare en gang i mit liv.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror nu at du gør en del forskel for en del mennesker i dit liv - du ved det måske bare ikke ikke!

Du gør i hvert fald en lille forskel i mit liv med dine lejlighedsvise kommentarer :-)

Uden Relevans sagde ...

Tak tak :o)

Håber det er en positiv forskel så.

Anonym sagde ...

He he - se det sagde jeg jo ikke noget om ;-D

Anonym sagde ...

Jeg har desværre oplevet noget nær det samme. Har mistet min mor for en del år siden, og bliver ind imellem også kontaktet for en snak.

Det er altid rart at kunne gøre bare en lille forskel...

Tror det er vigtigt for dem at snakke med en der er kommet ud på den anden side af sorgen, og som er et levende bevis på at livet går videre. Det var ihvertfald den del jeg havde sværest ved at overskue... at verden og tiden ikke gik i stå, men fortsatte, og det var nødvendigt på et tidspunkt at komme tilbage i livet.

Anonym sagde ...

Puha, det er noget lort.

Men det hjælper altid at tale med nogle andre om det!

Uden Relevans sagde ...

MM: Du har så ret.

Ruprect: Ja du har også lige været der.

Tue sagde ...

Ahh Morfar - en rigtig ven...

Uden Relevans sagde ...

Jeg prøver...jeg prøver.

Unknown sagde ...

det også de der brede skuldre du garntrisse render rundt med!! ;)

.. de ska ku stå modella til lidt af hvert. . . lissom

Uden Relevans sagde ...

Hehe Pedrsn Ja jo tak

Send en kommentar