google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Sentimentale Morfar part deux – Uden Relevans

22. sep. 2006

Sentimentale Morfar part deux

Jeg sidder her og mindes de gode gamle dage, bliver sgu lidt sentimental, bær over med mig ikk?

Da jeg gik i gymnasiet omtrent samtidig med at Thorvald Stauning var statsminister stiftede jeg og en veninde et politisk parti.


Jeg kan ikke afsløre ret mange detaljer, men vi havde blandt andet en extremt voldelig pingvin ved navn Gustav Von Rottenbammer som maskot for den militante fraktion.

Her vil eventuelle hvæsere jo nok bryde ind med et højtlydt, ”Morfar var du på stoffer?” Men nej det var skam bare et udslag af de mange guldbajere jeg drak dengang, ”ak ja gymnasiet var de fem bedste år af mit liv som man siger”.

ANYWAY, et af vort politiske partis hovedpunkter var at ”Subhumans” skulle gendannes,

og tvinges til at spille på Gammel Torv hver fredag og lørdag. Faktisk ER subhumans blevet gendannet, desværre nåede min veninde aldrig at opleve det da hun begik selvmord for en del år siden.

Hvis du vil se lidt Subhumans kan du titte her, der går dog 40 sekunder før sangen rigtigt starter, de er jo ikke helt unge længere :o).

Den her post er til hende, jeg håber sgu de har indernedded i himlen.

RIP _ _ _ _ _ _

0 kommentarer:

Send en kommentar