google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar med glade nyheder – Uden Relevans

5. sep. 2006

Morfar med glade nyheder

Som den trofaste hvæser (yeah right) måske har bemærket, har det altid været en udfordrende arbejdsplads jeg har og har haft. Specielt mobningen fra enkelte kollegaer. Såsom dette eksempel.

Næste dag møder jeg samme kollega denne gang med 3 andre kollegaer ved sin side.

Hun fortsætter "samtalen" fra sidst: "Har du fået strøm? (og til de andre).

Han ligner en der har stukket håret i en stikkontakt".

Da jeg høfligt igen undlader at svare siger hun:

"Du er ALT for gammel til at have den frisure der".

Så det er med stolthed og glæde at jeg kan annoncere at bitchen har sagt op. Yep! Den kære kollega har sat sin fod i firmaet for sidste gang, jeg burde vel nærmest rende rundt og dele cigarer og champagne ud i en sand glædesrus.

Men på en måde er det lidt trist jo, for hun er jo i bund og grund en stakkel med ufatteligt lavt selvværd der burde modtage professionel hjælp.

Morfar nu med skævt smil.

2 kommentarer:

Send en kommentar