google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); AK ja det var jo for godt til at være sandt. – Uden Relevans

27. sep. 2006

AK ja det var jo for godt til at være sandt.

Jeg har netop modtaget email fra Ebay om at den Isnob jeg købte er solgt af en hacked konto.

Så oddsene for at jeg får min Isnob er 0.

*suk*.

Så må jeg vel på jagt igen.

Nu håber jeg bare at jeg får pengene retur snart, så jeg har råd til en anden Isnob.

Nej jeg har stadig ikke fundet nøglen til min sparegris.

Fattige Morfar

Bidrag modtages gerne.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

nåååårrrhh..... Lupo klapper morfar forsigtigt på håret og sender en lille halvtreller...

Uden Relevans sagde ...

Isnob = Ipod dem der de unge render rundt med du ved :o).

Billedet er lavet af HOtpants.

Anonym sagde ...

Heh. Jeg tænkte nok at morfarlig var uimodtagelig for ynk. Men pengene tog han dog. ;)

Uden Relevans sagde ...

Lupo Alt hvad der er gratis er godt. :o)

Det har jeg lært af en sønderjyde ved navn Kresjan.

Anonym sagde ...

Jaer, og det inderste af guleroden er det usundeste...for det smager bedst.
-Sorry, det var så et barnecitat fra det virkelige liv. Hils Kresjan, han lyder til at være en klog? fyr :)

Uden Relevans sagde ...

Will do will do :o).

Send en kommentar