google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Er jeg mon vanvittig? – Uden Relevans

13. maj 2008

Er jeg mon vanvittig?

Hvor syret er det at vågne op og kigge på sin telefon, konstatere at man har fået en sms, svare på den selv om klokken er 04:17 om natten eller morgenen om man vil.

For derefter at vågne ved at alarmen på ens mobile telefon bipper som en geigertæller i Chernobyl, træt gribe ud efter den mobile nokialort, gnide sig selv i øjnene, fraværende klø sig selv i skridtet og så komme i tanke om den sms man fik/skrev, panisk konstatere at nej der er intet nyt i indbakken og nej der er intet nyt sendt i udbakken og nej ingen leveringsrapporter til at bakke op om at man har sendt modtaget noget.

ARRGHGH!!! hit med min spændetrøje!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

For nu bare at svare på dit indledende spørgsmål kort og præcist:

JA!!! ;-)

Har også prøvet nøjagtig det samme... Jeg tror, vi er for tæt knyttede til det lort...

Anonym sagde ...

Haha, det kender jeg godt. Både hvis man har svaret i søvne og når man har svaret i en drukrus :D

Suzy Q sagde ...

slap nu AF, moffe. Du er bare, som alle vi tophemmelige agenter, supertrænet til at slette alle spor - selv i søvne.

Hvad stod der i sms'erne? Både modtagne og sendte?

Uden Relevans sagde ...

Dope: Du har så evig ret!

Holme: hell yeah det har jeg prøvet.

Sussi Q: Åh så vores agentræning får os til at slette alt?

det var bare kaudervælsk i den jeg modtog. Tror måske det var leetspeak?

Anonym sagde ...

*fniiis*

Uden Relevans sagde ...

Lupo! hold op med at natsmsé mig! :o)

Anonym sagde ...

:p Selv!

Send en kommentar