google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Den her planet er ALT for lille! – Uden Relevans

17. maj 2008

Den her planet er ALT for lille!



Igår er jeg til noget grillhelvede i de ydre forstæder, altså vi snakker det rene effing uland herude, noget med en bus i timen og den var ihvertfald ikke dejlig tryg-gul som dem vi har her hvor jeg residerer.

Til den her festivitas sidder der en pige, med store bryster og store fortænder og jeg er 100% sikker på at jeg har "talt" med hende før (altså ikke gennemtalt i kropsåbninger, bare lige talt i munden på engang).

Min hjerne vrider sig og pluselig kommer det til mig hvor jeg har set hende før! Brønderslev Gymnasium hvor jeg jo gik i fem år fra 1874-1879, så jeg spørger om hun hedder sårn og sårn, Jow det gør hun da! Om hun kender den og den? Jow! og den og den? Jow!

For at det ikke skal være løgn så har vi tre fælles bekendte.

Hvor ER den her planet bare lille!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og det er nemlig derfor, at jeg ikke vil bytte den ud med noget andet sted i universet.

Unknown sagde ...

. . . du sku' ha' skruet noget mere op for charmen - så havde den været hjemme Doh!

det jeg sikker på!!

Uden Relevans sagde ...

Næe nej Pdrsn: Jeg sparer mig selv til jeg bliver gift!

Anonym sagde ...

Men hun viste dig alligevel sine tatoveringer ...

Uden Relevans sagde ...

:o)

Send en kommentar