google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Opsamling uden store yvere part II – Uden Relevans

2. dec. 2010

Opsamling uden store yvere part II

Hva faen er der med de yvere?

Ved Morfar egentlig hvordan et yver ser ud?

Er det bestemte yvere? Eller tilfældige?

Følg med i morgen

Ak ja The Julekalender, og Berthelsen med eller uden H, cant be arsed til at google ham, han laver også julekalender og han virker rar, kan godt lide ham, men ikke nok til at jeg får set hans julekalender, så jeg køber den næste år til september på DVD når den kommer, eller det gør jeg ikke for jeg er på SU, så jeg downloa.. ehm skaffer den på anden vis.

En anden julekalender er Wysiwit´s julekalender den handler om nissen Ludvig og hans stribede trøje, a must read.

In other news Kia har fået ny adresse på www.fierceogfattig.dk så hun har taget springet på en "rigtig" blog, bliver spændende at følge.

In other other news har jeg vundet en præmie! Woohoo så nu skal jeg snart på krydstogt!

til Norge,,,, bummer men hey det er jo ferie.

VM 2022 ryger til Qatar. En ekspert skrev inden lodtrækningen. For alt i verden håber jeg ikke Qatar bliver valgt. Det er noget svineri at skulle bygge så mange store stadions bare til en slutrunde og det ligner ren blær ala Dubais verdens-øer. Og så holde det i en ørken hvor der skal bruges mange mio. kroner på nedkøling af stadions. Og i en kultur der ALDRIG har haft noget med fodbold at gøre.... desuden er det da sørgeligt at holde VM i et land hvor man hverken må drikke, feste eller fejre sit hold... og hvor man kan ryge i fængsel på livstid for at kysse med en pige på et offentligt sted...

Sker der ellers nåed? Nøh det tror jeg ikke.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

TV2 Lorry slår til igen. Kommer der en treer?

spunky sagde ...

Jeg troede at Katar (qatar) var en betændelsestilstand af slimhinderne???

Tina - omme i London sagde ...

WOT - jeg har sgi da helt glemt at se the Julekalender! Jeg maa se fire afsnit i morgen, saa jeg ikke kommer alt for langt bagefter!

Send en kommentar