google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det er mig ubegribeligt – Uden Relevans

11. okt. 2010

Det er mig ubegribeligt

Jeg vil undlade at hidse mig op eller råbe goosefraba og blot konstatere.

At det er mig ubegribeligt hvor let min studiegruppe tager på det gruppearbejde vi er blevet pålagt, igen må jeg træde til som den der redder gruppens røv.

Denne gang skal det dog være anderledes, jeg vil stadig lave arbejdet, jeg vil blot tie stille når læreren spørger om vi har lavet noget.

Jeg må konstatere at alle forsøg på at lave en aftale med gruppen, ja endog at få dem til at være det samme sted samtidigt for at aftale noget har vist sig forgæves.

Oh well

Goosefraba.

9 kommentarer:

Kia sagde ...

Det lyder edder-mugge-mig som om du går på et eller andet lærerseminariet?! :)

spunky sagde ...

ha ha ha ha lærerseminariet???? den uddannelse tror jeg sgu ikke Moffe vil kaste sig ud i!

Men Moffe det lyder godt nok træls ... og din tilgang til det er den helt rigtige ... så kan de lære det! ;-)

spiri sagde ...

Var det da måske så studirejse du så lige har været på? Budapest eller hvad der stod?

Anonym sagde ...

Hæhæ ... Det lyder som om Moflingen er kommet på noget af et arbejde...

Vælg dine studiegrupper med omhu!
.oO(Du kan altid score i byen, ing)

Mebbe sagde ...

Møgunger!

Uden Relevans sagde ...

Kia: :)

Sædvifter: Tak

Spiri: Nope det var afslapning

Bof: Vi kan ikke vælge vore grupper selv.

Mebster: :o)

PE sagde ...

Du er lidt en gammel stræber hva?

Det nytter ikke noget at hidse sig op, de kommer ikke til at ændre sig. Så længe du bliver ved med at tage den der førerrolle, hvor du leger mor og prøver at få alle til at sætte sig ned - ja så sker følgende:

1: Folk hører simpelthen ikke efter hvad du siger

2: Du kommer aldrig ud af den rolle igen

3: Du bliver ked af det indeni, og bliver en bitter studerende.


Tag det fra en der har prøvet at være den irriterende mor-type

Det Forkromede Overblik sagde ...

Når børnene i min klasse slås/skændes og de bagefter siger "jamen han gjorde først..." så plejer jeg at siger "men du kan ikke lave om på hvad andre gør, du kan ændre på hvad du gør!" og det tænker jeg også her.
Du kan selvfølgelig sige fra/opfordre dem til at oppe sig, men i sidste ende er det forskelligt hvad man yder/høster, og du skal nok klare den, men jeg synes det lyder meget fornuftigt at forsøge med at ændre på din egen rolle og så se om det giver kriller hos nogle af de andre... God vind

Uden Relevans sagde ...

Stræber ja. Faktisk.

Tak Dfo!

Send en kommentar