google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hold OP med at sende mig elektroniske breve NÅ! – Uden Relevans

28. apr. 2010

Hold OP med at sende mig elektroniske breve NÅ!


Jeg er jo på sultens rand, som man har kunnet læse har jeg smidt seks kilo, garanteret ud over livremmen, alligevel er det til at se, jeg er gået et hul ind i bæltestørrelse, hvilket har betydet at jeg har skullet klippe noget af mit Burberrybælte - en hjerteskærende proces, specielt hvis jeg tager dem på igen og skal gå et hul op.

Anyhow I digress, jeg har sat nogle af mine ejendele til salg på Den Blå Avis, hvor de godt nok drukner i hælervarer og fuptilbud. Få sekunder efter jeg har rykket annoncen ind får jeg et elektronisk brev fra DBA. "Tak for din annonce!" Jamen selv tak, en overflødig mail, men hva faen.

Dagen efter, nyt elektronisk brev fra DBA, "Din annonce er nu nede på side to!" Køb her for at få den op på side 1.... eh nej tak? Jeg gider da ikke betale for at sælge mit crap. Dagen efter igen, ny mail "Statistik på din annonce" Jamen... hvis jeg var interesseret i statistik så havde jeg nok selv klikket ind for at glo.

Hva faen har de gang i? Jeg mente ellers nok at jeg havde frabedt mig breve fra dem.

8 kommentarer:

Ibs sagde ...

Hvad sælger du? Hvad kan man sælge? Jeg mangler PÆNGE!

Og marker dem som spam, så er du ude over dét.

Kenni sagde ...

Har du prøvet QXL? Dem har jeg gode erfaringer med. Altså at købe. Ikke at sælge, hvilket jeg godt kunne overveje. For jeg har nogle bøger i reolen jeg gerne vil af med. Nogle jeg bare ikke gider bruge min tid på.

Uden Relevans sagde ...

Ibs man kan vist sælge alt undtagen sig selv.

Kenni: jeg gider ikk auktionspis, de er også alt for dyre i honorarer i forhold til gratis hos DBA.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Næsten ubrugt Morfar sælges. Jeg er: God med en rendegraver, rimelig bitter, men glad for børbæri. Jeg er god til at betragte hvad der burde gøres, men knap så effektiv til at få det gjort.

Mangler du en som mig?

Uden Relevans sagde ...

bitter ligefrem? Ah deet.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Har jeg skrevet bitter? Der skulle naturligvis have stået opmærksom:-D

Support dba.dk sagde ...

Det er bestemt ikke vores hensigt at sende dig mails, som for dig virker generende - Vores mål er kun at sende relevant information som mange af vores brugere kan drage nytte af.

Ønsker du ikke Servicemails, kan du let afmelde disse under din personlige profil:
http://www.dba.dk/asp/personlig/RedigerBruger.asp

Har du brug for hjælpe, kontakter du blot Support på support@dba.dk

Held & lykke med salget :)

Hilsner fra Lene / Support dba.dk

Uden Relevans sagde ...

OMG.

Tak for det!

Send en kommentar