google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvem pisser på brædtet på kvindetoiletterne? – Uden Relevans

19. aug. 2009

Hvem pisser på brædtet på kvindetoiletterne?

Min kæreste siger at der ikke er nogen kvinder i universet der sætter sig ned på et offentligt toilet, og hvis man sætter sig på brædtet som kvinde så er det med et bufferlager af mindst 45 meter toiletrulle strategisk placeret på brædtet.

Den mest brugte variant er det at stille sig med måsen og missen imod lokummet , (hvor brædtet jo er slået ned da det er et pigetoilet) og så efter bedste evne forsøge at skræve så tæt på at man rammer ned i kummen så alle de andre hunner ikke skal sidde på ens tis, dog er det ret svært at ramme hullet (hvilket vi mænd kan bevidne) og derfor vil i andre hunner ofte finde et kvindetoilet der er overpisset.

There you have it.

Endnu en af livets store sandheder afsløret af din favoritMorfar.

9 kommentarer:

spunky sagde ...

Nu har jeg arbejdet i det københavnske natteliv i omkring 20 år af mit liv (skal lige tilføje at jeg gør det ikke mere).
Jeg har oplevet ting som jeg ikke troede var muligt… bl.a. visse ting om den kvindelige anatomi.

Et sted jeg arbejde havde vi en overgang en østrogenholdig ”dørmand” m/k som måske nok var i besiddelse af en vis mængde testosteron…

Any way hun kunne slå en proper næve hvilket fik selv de mest hårdhudede bøller til at makke ret og te sig som de rene påskelam.
Ikke at hun var stor og grov, for det var hun ikke. Hun var sportstrænet og smuk og kunne snakke selv den mest ophidsede fyldebøtte til ro. Og ophidsede fyldebøtter og hårdhudede bøller slår jo ikke på piger, det gjorde de i hvert fald ikke den gang…

Men en dag jeg lig skulle forrette min nødtørft på etablissementets toilet/ pissoir, kom denne Dr Jekyll and Mrs Hyde klon spankulerende ind på ….. ja der stod herretoilet på døren, hun sagde der var for lang kø inde hos dullerne og så skulle hun jo hurtigt tilbage til sin dør….. og da toiletterne også var optaget hos mændene ja så lynede hun bukserne ned omkring knæene og forrette sin nødtørft i pissoiret….??? Uden at ramme hverken væg eller gulv….

Jeg var målløs…

Uden Relevans sagde ...

Sædvifter det har jeg også set inde på Daddys Dancehall, dengang det hed noget andet :). Man glor sgu lidt!

spunky sagde ...

yep!

Leoparddrengen sagde ...

Hvis Freud havde hængt mere ud i nattelivet, havde psykoanalysen nok set meget anderledes ud...

Ibs sagde ...

Altså jeg sætter mig sgu ned. Men jeg har også boet i Rusland, så jeg er bare glad, når der ér et bræt...

Min veninde kan det der med pissoiret og gør det ofte på Roskilde. Hendes kæreste er ikke ubetinget begejstret.

Zette sagde ...

Jeg sætter mig også altid - og helst uden papir, for så synes jeg lissom jeg får mest ud af oplevelsen

Janne sagde ...

Hvad søren har du fået en kæreste? tæ'løk mæ dæ - som vi siger i Nordjylland

Uden Relevans sagde ...

Leo: Jep

Ibs: Hehehhe

ZTT: Ja det giver vel nogle besøg hos doktormanden

Janne: Det ka du ette bevis!

wildskud sagde ...

Uanset hvilken retning nattelivet havde påvirket Freud's psykoanalyse, havde Fromm nu alligevel givet ham tørt på.

Send en kommentar