google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Clash of the titans – Uden Relevans

27. mar. 2009

Clash of the titans

Aha! råber du selvtilfreds, DET ved jeg hvad er! Det er noget med noget hævi metal og hass og sårn.

Ja det kunne det så godt have været og dog ikke alligevel, dog er det noget med enorme kræfter der tørner sammen i et kæmpe bråvalllaslag af episke dimensioner.

Nede i den lokale fødevarepusher har man indført forskellige tilbud på forskellige dage, så man skal stå i kø hver eneste dag for at fouragere fornødenheder, dagens store slagtilbud var noget frugt for en billig penge.

Da jeg endelig havde kæmpet mig frem til kassen iført de til min opholdelse af en existens fornødne fødevarer opdagede jeg at jeg som sædvanligt var trængt op i en forkert kø.
Oppe ved 19årige Cathinka stod en mand, af anden etnisk oprindelse end dansk, iført sin slørede kone og tre sønner, alle var de udstyret med de ti stykker frugt per person man måtte udføre af butikken, DOG havde de OGSÅ iført sig gårsdagens slagtilbud på båvæ dåsemad og HER satte Cathinka sine 19årige fødder ned!

Butikschefen blev tilkaldt og kioskejeren og hans slæng indledte en hidsig diskussion omkring tilbud og ugedage osv osv.

Hvis du er lidt hurtig kan du stadig nå at smutte forbi og se om de stadig er igang.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder ellers som lidt af et cirkus.. måske skulle de opkræve entré og sælge popcorn? ;)

Zette sagde ...

Hold kæft, hvor du hygger, morfar!

kent sagde ...

endelig en med historisk sans nok til at stave bråvallaslag rigtigt.
Ak så ilde det gik hin Harald Hildetand.
Jeg er ikke sikker på at jeg kan nå til Københavnstrup indenfor den næste måneds tid, men du kunne måske give mig din vurdering af hvem af dem der havde fylket sine krigere bedst.

Uden Relevans sagde ...

Kent: Jeg er ganske overbevist om at "Hr. Møller"s disciple anvendte rettidig omhu og bortviste den konkurerende kioskforvalter med familie.

Send en kommentar