google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar tager en for holdet. – Uden Relevans

19. sep. 2007

Morfar tager en for holdet.

Morfar tager en for holdet.

Her i kiosken i min afdeling er vi ikke så mange på pinden i dag, der er en del på kursus og et par syge en afspadsering og lidt andet godt.

Afdelingen skal være bemandet frem til 16:30 og da jeg altid møder fra otte til 16 kunne det jo umuligt være mig der skulle tage den tørn.

De to andre muligheder havde dog et par ting, den ene sidder konstant og hoster og harker og burde være blevet hjemme og den anden har en lille dreng derhjemme der er syg som hun gerne ville hjem til.

Jeg skal hjem til en homie, spise og se Champions League bold ikke lige så skidevigtigt når man sammenligner vel? Så i dag tager jeg en for holdet og bliver her til 16:30

Her kunne jeg jo så sidde og bitche og være negativ det kan vi jo ikke bruge til så meget, så jeg ser på det positive og kan konstatere at jeg har lidt på ”goodwill-kontoen” til en anden gang plus at jeg har glædet to kollegaer i samme hug.

Hvis det bliver mere sukkersødt og rosenrødt tror jeg snart at jeg finder en blikspand :o)

10 kommentarer:

sP sagde ...

That's the Spirit. Så er det ikke helt uden grund du hedder morfar.

Uden Relevans sagde ...

Hehehe Det har nu helt andre og dunkle årsager.

Anonym sagde ...

De årsager vil jeg gerne høre om.. :)

Anonym sagde ...

Ej, jeg vil også gerne vide det der med navnet...

linen ud sagde ...

Hmm..dunkle årsager..interessant. I min verden eksisterer der side om side to morfædrende typer; den oprigtige, joviale, ternede slippers -agtige morfader og den sleske, slibrige tangerende til lidt for børneglade "Wehrters Echte" -agtige morfader..og hvilken en er du så opkaldt efter?

Uden Relevans sagde ...

Linen Ud: Din definition passer nødvendigvis ikke ind i min verden.

Its all in the eye of the beholder.

Du må læse min blog igennem og se hvad du så hælder til af de to definitioner hvis du ikke kan komme med et mere nuanceret synspunkt.

Steen AA sagde ...

Hver dag på arbejde - som regel lige efter frokost - hopper jeg forbi 'hvasnakkerduom'. Sådan lidt spas og afslapning; lidt som en lille middagslur.. altså en lille morfar. Deraf navnet måske?

linen ud sagde ...

Hold da op...er pludselig ikke så sikker på at ironi og ubegrundet fjolleri er særskilt oversætteligt til flad tekst. Jeg undskylder min farveblindhed og lader morfar være morfar :-)

Lizelotte sagde ...

Morfar er en sur gammel mand ;-)

Uden Relevans sagde ...

Sorry Linen ud.

Send en kommentar