google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Som en rhinstenskodriver eller en hvid tornado – Uden Relevans

20. nov. 2006

Som en rhinstenskodriver eller en hvid tornado

Hele huset duftede af "et multinationalt firmas førende rengøringsmærke" da jeg kom hjem idag.

Det skyldes nok at jeg pudsede vinduer i weekenden og det er BARE blevet flot!

I min uendeligt grænseløse dovenskab har jeg ladet kludene hænge og tørre inden de ryger til vask. Så her dufter af hvid tornado på den fede måde.

Jeg vil gerne takke min mere eller mindre frivillige hjælper tusinde gange for hjælpen.

Morfar i en dunst af ****

6 kommentarer:

Jegmig sagde ...

DU pudsede vinduer???

Uden Relevans sagde ...

Ja da :o).

De er utroligt flotte i forhold til før.

Du pudsede da også! 75% Men det glemte jeg vist at nævne :o).

Tak igen igen.

Jegmig sagde ...

Ja, det glemte du vist. :D

Benny sagde ...

HVAD pudsede du dem med ULLA - siden det lugter så forbandet godt?
:o)

Anonym sagde ...

Det er da slet ikke dovent at hænge klude til tørre - tværtimod er det ret Hausfrau-agtigt ;)
Mon du skulle fortsætte ovre hos h.m.?
Det er en grimmer virus, hun har!

Uden Relevans sagde ...

bleh :o)

Send en kommentar