google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar i chok – Uden Relevans

21. nov. 2006

Morfar i chok

Man ved at en mand er alvorlig syg når man ringer til ham og spørger og man ikke skal crashe hans sofa med en 6-styks hof og et brev popcorn under armen til aftenens Svampeliga-opgør og manden så siger. ”Aj men Morfar jeg har altså 40 siders erhversøkonomi jeg skal have læst til i morgen.”

Det er jo slet ikke til at have folk!

Så vil jeg da bare se kampen på min sofa mens jeg trøsterspiser småkager og sipper julete i stedet.

Øl og popcorn er alligevel også usundt :o).

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er altså vildt ulæseligt når du skifter farver på teksten.
Når du har den sorte baggrund så hold dig til hvid og rød..........

Anonym sagde ...

PS! Hiiiiiiiiiiils Ulla :-)

Anonym sagde ...

PS! PS! Afventer stadig Ulla's nye blog :-)

Uden Relevans sagde ...

Eh Okay

Skal jeg nok.

Alt godt kommer til den der venter??? :o)

Anonym sagde ...

Alle farverne ser fine ud her hos mig morfar :)

Uden Relevans sagde ...

Tak Lupo :o)

Jeg tror jeg holder mig til de lyse farver.

Anonym sagde ...

Mandfolk er ikke hvad de har været ´;o)

Jegmig sagde ...

Hehehe 526. Pas på hvad du ønsker dig. ;o)

Anonym sagde ...

Erhvervsøkonomi er vigtigt at kunne! Nemli'!

Hvorfor har Ulla nedlagt sin blog????

Uden Relevans sagde ...

Planteskæg: Nej han er definitionen på single.

Holme: Erhvervsøkonomi er supervigtigt, altså efter fodbold.

Heidi: Bleh

Send en kommentar