google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nogengange gaar det lidt for stærkt ikk? – Uden Relevans

16. mar. 2009

Nogengange gaar det lidt for stærkt ikk?

Nej det handler ikke om dengang jeg var på date, med en tøs for anden gang, og hun pludselig begyndte at spørge om hvornår ferie og om jeg havde lagt nogle planer? RUN FORREST! RUUUN!!!

Nej det handler om at jeg sad sårn lidt for sjov inde på internettet for at sælge en vinylplade, og så ramlede jeg lidt tilfældigt ind i et tilbud på en ny brugt bil, fordi jeg liige skulle se hvad jeg evt kunne få for Det Hvide Lyn, så imorgen skal Den Røde Barons bror og jeg til forstæderne for at besigtige et mægtigt fint automobil.

Så jeg har måttet brænde Fester Med Lille Blære af imorgen, han var dog forstående og influenzaramt anyway.

Ønsk mig held imårn!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil du gerne anmeldes din lille copy con konservative ørehænger?

Anonym sagde ...

Hvis du ender med at bytte din skive til en bil, er du enten meget, meget dygtig eller i besiddelse af den sagnomspundne "Jesus sings Elvis". Under alle omstændigheder: Held og lykke.

Uden Relevans sagde ...

Hehe

ET: Jeg blev ført på vildveje :)

Send en kommentar