google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ja ja jeg tilstår – Uden Relevans

2. mar. 2009

Ja ja jeg tilstår

Jeg ser det dersens Høvdingebold fra DR1 om søndagen, hvert et sekund ser og hører jeg, undtagen når hende den halvfede lyshårede vært åbner kæften, så ryger Tvet på mute til hun er færdig med at bræge.

Grunden til at jeg ser det ses på det medfølgende billede, we like! altså damen ikke det at hun ryger sjov tobak.

Jeg havde sikret mig en billet til i aften BIF vs FCK dog gav jeg den væk, da det er de ting man mindst vil af med der skaber den største glæde når de gives væk, hvis det gav nogen mening for nogen.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

He he .. Det var ganske underholdende at se høvdingbold. Og Aida gjorde da rappernes hold 100% kønnere.

Anonym sagde ...

jo jo men hun var jo kun med der sidste gang!?

Hvad er så undskyldningen for at se det ellers!? hvahvahavhavahva!??

Uden Relevans sagde ...

Jup:

Pdrsn: dunno?=??

Anonym sagde ...

jeg går ud fra at hin joint-rygende fagre mø har været deltagende i en go' gang tv-transmitteret høvdingebold, og at hendes visuelle skønhed er din bevæggrund for at se på. Ellers er jeg på bar bund.

Send en kommentar