British Petroleum (der jo egentlig også laver oil og gasoline) i disse dage bedre kendt som BP, i ved det der olieselskab, benzinselskab, petroleumsselskab der har lavet det der til hverdag kaldes et oilspill, eller en olieforurening på dansk har belsuttet (der var den igen) at nu skal deres image rettes op.
Vi skal glemme deres olieforurening i Gulf of Mexico, der skal renses op i vore hjerner, en total cleansing af sind og krop, derfor har de lanceret den dyreste google adwords reklame i verdenshistorien, hvilket nok passer meget godt med verdens største olieforurening.
Det skal blive spændende at se om dette fine indlæg vil trigge nogle af deres købte ord.
Tror de selv at vi bare sådan woops vil glemme at de har smadret havmiljøet i de næste mange mange år? Gjort livet surt for de lokale fiskere? Er de KLAR over hvad tun vil koste fremover? Der skal edderbeduggeme noget af en indsats til!
Jeg er meget spændt på at se nogle målinger på den kampagne.
11. jun. 2010
Reklamens magt
Etiketter:
BP
,
British Petroleum
,
gasoline
,
Gulf of Mexico
,
oil
,
oilspill
,
polution. oil disaster
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentarer:
De sænker prisen på benzin med 5%, forhøjer prisen for folk med børn, siger undskyld et par måneder senere og lover fremover at passe deres arbejde!
Nå nej, det er jo den danske regering!
Send en kommentar