google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ode til mit køleskab – Uden Relevans

16. jan. 2010

Ode til mit køleskab

Af ham der Leopardrengen, den dansende djævel fra Amigo, er jeg blevet mærket!
Altså ikke på den måde, han har udvalgt mig til at bringe et fotografi af mit køleskab, og alle de ting if any der er på det.

Så her går vi.


Øverste venstre hjørne, en kalender! Uundværlig! faktisk gik der det meste af 14 dage før jeg opdagede at den var fra sidste år.

Nedenunder, mit kørekort til en T55 Bergepanzerkampvogn, man ved jo aldrig hvornår man får brug for netop den skill.

Ved siden af, min fødselsdagsgave fra VUK, en Tuborg Julebrygmagnet.

I spredt fægtning, Sex Pistols køleskabsmagneter indkøbt på Ebay for 8$ og NEJ de holder intet, det er lige før jeg skal have magneter til magneterne. Jeg griner stadig når jeg tænker på det.

Højre hjørne et postkort fra en rigtig god veninde.

Nedenunder et bedle af mig og to hunner, på bedlet har jeg verdens største smil på - det bedle minder mig altid om hvor smuk jeg egentlig er - og beskeden :D. Desværre er jeg kommet til at placere en køleskabsmagnet fra Barcelona hen over mig ansigt...

Næste låge venstre hjørne, sårn en bedleramme med magnet fået for mange år siden af velmenende ven, som jeg sjovt nok ikke har mere :)

Under det en arbejdsplan fra mit job på Marmeladefabrikken, den hænger der for at minde mig om hvor godt jeg har det nu.

Nedenunder igen pasbedler, et klippekort samt min frisørs visitkort.

I midten endnu en Barcelonamagnet og et klippekort.

Højre hjørne postkort fra Berlin og "Mythos Germania" udstillingen. Berlin er den fedeste by og jeg vil tilbage! hører i!


Til sidst VM-billetterne! Vi bliver fem gutter i år der skal til A-VM i ishockey i Køln og måske nyde en enkelt genstand. Det bliver for coolt!

Jup det var så mit røvssyge 14 år gamle køleskab.

6 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Klart interessant køleskab, du kan mønstre Morfar. Mit liv føles pludselig så småt...

Leoparddrengen sagde ...

Men har du ikke glemt bedle? Ikke for det, det er sådan set ikke nødvendigt, du beskriver det så levende.

Og så er det jo også meningen man skal sende aben videre? Men jeg forstår godt hvis du ikke vil - man bliver ikke nødvendigvis populær af det ;)

Kenni sagde ...

Så skal du se mit. Der er ingen ting. Andet end den kedelige hvide farve, som minder det om, at jeg boede på en steril institution.

Maincane sagde ...

Ihhh, jeg kunne se det hele for mig.. det var ganske fantastik, at der ikke blev postet et billede. Nu behøver jeg nemlig ikke at af-forestille mig at dit køleskabe, indenunder det hele, er grønt.

Anonym sagde ...

Den der Marmeladefabrik, hvad hedder den?

Anonym sagde ...

Det si´r han ikke. Heller ikke hvor gammel han er.

Send en kommentar