google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Og det er meget mærkeligt – Uden Relevans

18. jan. 2010

Og det er meget mærkeligt

Jeg har sårn en Curekoncert optaget af en rar japaner for 26 år siden, optagelsen har han så lagt ud inde på internettet, (lagt ud, inde fik i den?) så jeg kan nedlade den og afhøre den her små tre årtier senere og det er en god koncert, de spiller godt og tight, dog er det meget mærkeligt for publikum er så stille! De siger ikke noget, de er der bare indtil Robert Smith til sidst siger "Ill just stand here and wave for the next three minutes".

Hvorefter der kommer lidt liv i dem efter numrene.

Her har jeg så siddet og skriblet en hel masse, og lige slettet det igen, det gør jeg ellers aldrig, jeg gør det normalt at jeg gemmer det som kladde, læser det igen om et par år og sidder så og tænker, whoa...

Ved ikke om jeg skal skrive det igen, eller om det er uden relevans/irrelevant.

Konklusionen på det hele er i hvert fald at det er meget mærkeligt.

7 kommentarer:

Marie sagde ...

OOoh, du godeste hvor er Robert ung og glat...

selected-scenes sagde ...

selvfølgelig er det uden relevans - men er det ikke lissom meningen?

Leoparddrengen sagde ...

Jeg vil endda sige: særdeles mystisk.

Uden Relevans sagde ...

MAria :) jup

Jo det er det vel

Leo: Nemli.

splejsen sagde ...

Sådan er rock-koncerter i Japan. Eller VAR det i 80'erne i hvert fald. Havde en snak med en verdenskendt musiker i starten af 80'erne der lige havde spillet i Japan. Han syntes det var vildt mærkeligt at publikum intet ytrede under numrene og kun klappede når nummeret var definitivt færdigt.

LS sagde ...

Lyt til Deep purples Made in Japan fra '72. Der er det helt tydeligt. Helt stille efter numrene og derefter sådn rigtige klapsalver.

Uden Relevans sagde ...

Måske er vi andre bare en flok ignoranter der ikke hører efter.

Send en kommentar