google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ting jeg ikke forstår part 23.674/mange – Uden Relevans

20. jan. 2010

Ting jeg ikke forstår part 23.674/mange

Hvorfor de der unge mennesker fra poporkestret Rumour Said Fire insisterer på at rende rundt med det vildeste fedthår? Tjek det! Fedthår Inc.

Hvordan det kan være at de "jobtilbud" jeg får fra Jobindex altid er fra smarte fupfirmaer der vil have mig til at lave fordækte ting og sager?

Hvordan det er lykkedes mig, selv efter den vildeste nytårsaften i mange år.
at fedte rundt på min Wii Fit 42 dage i træk!

Hvor det gik galt da jeg skulle lære at sætte tegn i sætninger.

Hvad der blev af Mette Walsted Vestergaards skønhedsplet? Den hun fik opereret væk fra sin kind, har hun den i et glas med sprit på natbordet?

Hvordan det lykkedes mig at sende en ansøgning til en "videregående uddannelse" efter at have stenet rundt i alle disse år efter jeg gik ud af gymnasiet.

Hvordan det er lykkedes at arrangere en tur til sydens varme og sol med kun to dages varsel.

Hvad der driver mennesker i Haiti til at slå hinanden ihjel for en pakke med stearinlys.

Fortsæt endelig selv listen eller kom med gode svar.

7 kommentarer:

Ibs sagde ...

Jeg forstår sgu godt lidt det med stearinlysene. Hvis man nu for faen bare har intet og man så lige har de lys, så skal folk fandme ik stjæle dem. Når ens far og mor og hund lige er død.

Men tegnsætningen - den står for egen regning gammelfar!

Og hvad jeg ikke forstår, er, hvorfor jeg ikke skal med til sydens varme og sol!?!? Altså hallå!

Anonym sagde ...

Hvad jeg ikke forstår er den skamløshed og det moralske fordærv, der ligger bag den forbandede offermentalitet og kriminalitet, der udøves mod sagesløse. Den ulovlige overvågning og medfølgende ondskab. Jeg forstår heller ikke, at nogen kan arbejde med arbejdsformidling når deres agenda er det modsatte. Det er fandeme sygt.


Jeg tror hverken på mirakler eller eventyr og det burde være strafbart at medvirke til den slags "trolddom".

Anonym sagde ...

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke møder op på den nærmeste politistation med en tilståelse af dine forbrydelser og fortæller hvad du ved.

Uden Relevans sagde ...

Ibs: Næste gang!

Steen AA sagde ...

Hvem i himlens navn er Mette Walsted Vestergaard?

Skulle jeg overveje at læse andet end blogs?

Anonym sagde ...

Jeg forstå godt det med Wii fit´en ... Det siger da sig selv, burde være logik for burhøns og Moflinger ...
- Det er hamrende sjovt ...

Tværtimod forstår jeg simplethen ikke, at der man skal op når det er kulsort udenfor ...

- Når nu kropsuret siger nej, njet, NO!

Forklar mig velligst hvorfor ...

Anonym sagde ...

-Jeg forstår ikke, at det ikke er Mette Walsted Petersen, der befinder sig i et glas sprit på natbordet, og skønhedspletten der læser op i nyhederne ???

-Så slipper jeg også for at skifte kanal, hver gang hun er på, og begynder med sine stærkt ledende spørgsmål !!!

Send en kommentar