google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jeg maaaaagter det ikk marrnd! II – Uden Relevans

14. jan. 2010

Jeg maaaaagter det ikk marrnd! II

Det er altid sårn lidt so and so med en IIer ikk? Der er meget få gode eksempler på gode sequels, et af dem er klart Hot Shots! Part Deux med Carlos Irwin Estévez, ellers kan jeg ikke rigtigt komme på nogen - på den anden side er antallet af film jeg kan lide under ti.

En film der virkelig burde have en toer er Fifth Element, bortset fra at Bruce Willis nu er en gammel fatboy.

Nåmmen som der skrives inde på internettet, så er de bedste internetweblogindlæg de bitre, dem hvor man som læser nærmest kan fornemme galden drive ned ad skærmen, jeg har galde har jeg, nok til alle, og jeg mener alle og jeres kæledyr selv dit lille hjemmestriksbeklædte jordegern ved navn Kalle Pimp. Jeg har mere galde end du kan ryste en pind af!

For der sker ting på byggepladsen, som "Endelig Onsdag" skriver noget om - mellemledere, altså hvad skal vi med dem?

Hvis jeg går i detaljer kan jeg godt pakke rendegraveren sammen og lede efter et nyt job, eller det gør jeg, leder altså - desværre har jeg ikke nødder til at gå ind på PDs kontor, råbe noget grimt, smække med døren, skrige af mine kollegaer, "SÅ KAN I GODT STJÆLE RESTEN AF MIT SLIK JEG ER UDE!!!" jeg er nødt til at bide tænderne sammen, takke Allah for de prøvelser hun giver mig og hang in there som man siger.

Når Sdvifter kan få et nyt job? Ja så vil jeg også have et! Jeg sværger! jeg skal nok lade være med at blogge om jer, jeg skal nok være sød, eller noget af tiden - eller i skal altså kunne tåle lidt sarkasme...

Jeg maaaaagter det ikk marrnd!

3 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Psst - du er blevet udvalgt til at fremvise dit køleskab.

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Jeg kender en god headhunter i branchen, som du gerne kan få en mail-adresse på.

Uden Relevans sagde ...

Leo: I morn! jeg sværger!

Uffe: Tak skal du have!

Send en kommentar