google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Skomager bliv ved din pest, hest og læst! – Uden Relevans

28. aug. 2008

Skomager bliv ved din pest, hest og læst!

Der var engang hvor Naser Khader var medlem af Indenrigsministeriets tænketank for integration og det gik fremragende, han var dygtig til det.

Så fik han den hjerneblødning at han viste noget om politik siden han jo var medlem af Det Radikale venstre og derfra startede han så sit eget parti.

Derefter har han igen og igen været en evig kilde til morskab, som for eksempel hver eneste gang han åbner munden på tv. Hans mest tåkrummende indsats var partilederrunden under sidste valg og det burde vel være advarsel nok om bare at flette næbbet og lade Anders Samuelsen føre ordet.

Nej nej nej det var det ikke for idag kunne man på sin TV-modtager se følgende.

Rapporter: "I er liberale nu?"
Naser: "Ja vi er et liberalt parti der støtter regeringen."
Rapporter:" Jamen er det ikke en tilbagevenden til den blok-politik i grundlagde Liberal Alliance på som modstandere af?"
Naser: "øhh....øhhhhh.....øøøøøøøøhhhh.....nej det mener jeg ikke."

Ok Naser wake up and smell the coffee.

Du er en klaphat til at optræde i medierne.

Hvis ikke det var fordi du var så Effing usympatisk (i mine øjne, det er noget med 16.000 kroner for et 25 minutters foredrag, samt en ikke-eksisterende hjælpefond) ville jeg melde mig som spindoktor for dig, så du i det mindste var FORBEREDT før du stiller op i medierne og lufter din uvidenhed og spejlblankhed. (nyt ord).

Uanset hvad du og dit parti hedder har i udspillet jeres rolle i dansk politik.
billedet sakset fra Ebblog lavet af Bennyand.

10 kommentarer:

Nynne sagde ...

morfar - du har ret. Naser er en kilde til evig moro og alene derfor vil det være ærgerligt hvis han går ud af dansk politik. Det er så smukt at han igen og igen undlader at svare på spørgsmål, glemmer sin egen politik og så åbenlyst udstiller sin spejlblankhed. Manden er dummere end vand og har hukommelse som en guldfisk. Han er et studie i What-NOT-to-do-in-politics. Hvis der ikke allerede er dedikeret et semester til ham på cand. pol. så burde der være det!

Nynne sagde ...

ps. jeg er fan!

Uden Relevans sagde ...

Af mig eller af Khader? :)

Anonym sagde ...

det er jo en hjerneblødning mange partistiftere har fået.... Det gik dog ikke så slemt for Pia K. dengang det var hende der fik den. Desværre... (altså dengang hun dannede D.F.)
Hun er for mig ikke et studie udi hvad man ikke skal gøre, for det hun har gjort er ikke mindre end genialt.(dog en andens, og efterhånden til ukendelighed, skamredne genistreg) Men snarere et studie udi hvad jeg er glad for ikke at VÆRE.
Om jeg er fan ved jeg ikke.... Black Sabbath er jo ikke længere hvad det var, så fan kan jeg jo ligesom ikke være....

Anonym sagde ...

Siden dannelsen af NA har Khader og hans fans været mig en kilde til evig morskab. Normalt ville jeg afsky dem for deres arrogance og usympatiske menneskesyn, men så længe de fortsætter med at skyde sig selv (og hinanden) i foden ser jeg dem kun som dansk politiks version af en amerikansk sitcom: Dum og for det meste småirriterende, men stadig god underholdning når man keder sig.

Klovnebilledet passer perfekt.

Anonym sagde ...

@ Nynne
Det hedder cand.scient.pol. og jeg tror ikke du skal regne med, at man, der, nogensinde vil indrømme at Khader har gjort noget forkert ;)

Nynne sagde ...

af dig morfar...duh

holme: tak for rettelsen, det var en filmreference til cohen brødrenes "Intolerable Cruelty" hvor der er dedikeret et semester til "the Massey prenump." ...man skal nok ha set den :)

Steen AA sagde ...

Det ville nu være trist, hvis Khader forlader politik. Han er den eneste grund til, at jeg overlever savnet af Kresten Poulsgaard.

Uden Relevans sagde ...

"op af brøndens klare vand trækker jeg min tissemand.
Den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket."

Ak ja Kresten Pølsemanden fra Brovst.

Unknown sagde ...

syns også bare, at den der skomager sku blive ved sin hæst - helt ærligt . . .

hehe, " . . Du er et svin!, du er et sviiin!” . . . ahaha, Naser for faen altså!



. . . den er gul og den er blå, den har mange piger suttet på . . .

Send en kommentar