google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Man må godt i Parken – Uden Relevans

10. aug. 2008

Man må godt i Parken

Med voldsom fare for at blæse mit dække som man siger i udlandet vil jeg her afsløre at jeg i dag skal ind for at se Danmarks dyreste fodboldhold FC København i nationalarenaen Parken. De skal udtvære holdet fra Provinsens hovedstad Aarhus Gymnastik Forening.

Den primære grund til at jeg skal derind i dag er at jeg skal stå og råbe og skrige, bare råbe og skrige i halvanden time, af alt og alle måske endda inklusive de småbuttede pølsepushere.

Fordi man må godt i Parken, alle andre steder ville synet af en råbende og skrigende mandsperson blive betragtet som bizart, men derinde er der et fristed for personer der bare har lyst til at stå og råbe og skrige.

Råbe og skrige.

7 kommentarer:

spunky sagde ...

jamen så god fornøjelse da!

Anonym sagde ...

Så du er en skriger...hmmm...

Anonym sagde ...

ja man skal passe på med at hæve stemmen...
Det måz man nemli' ikke.

siges det......

Årets Brandert sagde ...

Kom så de hviiiiie'....

Uden Relevans sagde ...

Sædvifter: Tak!

Linen: I Parken er jeg ellers er je mest en brøler.

Kent: Ja i visse sammenhænge kan man risikere en over snuden fortjent eller ej.

ÅB: Koncentrer dig om dit eget hold :)

Kagekonen sagde ...

Nemli' og piger, damer og koner må osgå råbe og skrige i Parken, det er et herligt fristed vi har der...

Anonym sagde ...

ja det skal jeg da godtnok lige love for at man kan.

Send en kommentar