google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); – Uden Relevans

24. feb. 2006




Så er det vist på tide med en forklaring.

De sidste par dage har jeg ligget vandret og det er først nu at jeg har haft en miniscul chance for at følge med i nogle af de blogs jeg læser, men fælles for mange er at de lider af depression eller har problemer med kærligheden. Jeg håber at alt går bedre og bedre for jer som tingene kommer lidt på afstand.

Min sidste lidt kryptiske post om min underbo, handler om, at han mener, at jeg skylder ham et nyt loft fordi, han har fundet revner i sit loft. Min kommentar var at det jo er et gammelt hus og at mit loft også revner, fordi bygningen er fra dengang man byggede huse af mursten og den udvider sig i varmen og krymper i kulden, så selvfølgelig opstår der revner i lofterne. Hans kommentar var "Står du og siger jeg lyver??" meget ophidset, og nej det var faktisk ikke hvad jeg sagde, men enden på det hele blev at nu kommer viceværten forbi for at vurdere om de revner der åbenbart er i hans loft er opstået ved mit arbejde eller ved almindelig slid.

Jeg kan SÅ lidt have at han går i så små sko! Jeg kan SLET ikke forstå at folk kan være så smålige, det skaber en dyb undren i mig.

Ovre hos Frk Varme Buxer går det strygende, jeg har lagt mig i teten i afstemningen om at blive marts måneds mand, jeg takker for støtten det varmer!

I aften spiller Rusland ishockey mod Finland, lidt ærgeligt at mine to favoritter mødes, men jeg besvimer sikkert af træthed i 3. periode alligevel.

Lørdag står den så på bowling, en af mine kollegaer spurgte mig spontant om jeg ville med og hvorfor ikke? Jeg har jo kun gode erfaringer med Bowlinghaller. ;)

0 kommentarer:

Send en kommentar