google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar til lægen – Uden Relevans

20. feb. 2006

Morfar til lægen



Idag skal jeg så til doktormanden, jeg skal have papir på at jeg har været syg, så jeg ikke får "ubegrundet fravær" fordi hvis jeg får to af dem på et halvt år så kommer jeg til helbredsamtale i firmaet, og det er inta bra.

Personligt mener jeg jo ligesom mit idol Arne Anka, at forkølelse skal drikkes væk, men det harmonerer meget dårligt med at man jo ikke må vise sig uden for en dør under sin sygdom.

Jeg skal se om jeg kan hustle en dag eller to extra ud af lægen, men håbet er begrænset fordi dels er han meget dygtig og dels er han et røvhul af dimensioner, der mener at alle patienter er spild af hans dyrebare tid og at de bare skulle fise af istedet for at forstyrre ham.

4 kommentarer:

Mie sagde ...

Hvordan gik det? Synes han også, du er døende?

;-)

Uden Relevans sagde ...

Nope han var forundret over at jeg var syg idag når jeg nu ikke var det... typisk læger hvad ved de???

Suzy Q sagde ...

Hvad fejlede du så? Ud over ishockey-psykosen?

Uden Relevans sagde ...

Forkølelse :)

Send en kommentar