google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Når man begår en fejl skal man da sige undskyld? – Uden Relevans

24. jun. 2010

Når man begår en fejl skal man da sige undskyld?

Når man begår en fejl skal man da sige undskyld? Ja det er ikke fordi jeg skal belære nogen om hvordan de skal eller ikke skal opføre sig, det er bare sådan en grundprincip jeg har, dog må jeg jo også indse at nogen er så langt uden for pædagogisk rækkevidde at det ikke hjælper noget alligevel.

Anyway på arbejdet har vi et enormt køleskab, derpå hænger en planche fra Fødevaresomthing, på planchen er foder delt op i tre kategorier Grøn spis meget af Gul spis en gang i mellem og Rød spis sjældent af.

Tænk jer! De har placeret ristede løg i rød kategori? Det må da være en fejl! Jeg forventer en rettelse og en undskyldning, ristede løg er jo den eneste grønsag jeg spiser ud over bacon.

11 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Det lyder da også nærmest som om du er vegetar. Godt du ikke spiser pommes friter, så vil jeg da blive helt nervøs for om du får kød nok!

Tror du ikke simpelthen det har været en farveblind trykker som stod for trykningen, og så er det gået galt, der?

Og han giver sikkert gerne en undskyldning - hvis altså nogen fortæller ham den er smuttet for ham!

KirstenK sagde ...

Tror da bare den der planche, er blevet vendt forkert...ristede løg kan umuligt høre til i rød kategori, og bacon (kødets eget krydderi) hører jo til basisgrøntsagerne...en undskyldning er helt klart på sin plads!

Zette sagde ...

Bacon er altså ikke en grøntsag, Morfar. Det er da en krydderurt!

Anne Lotte sagde ...

"Lucas får da sine grøntsager. Vi får da pommes frites hver dag..." - Christina, De Unge Mødre

"Altså, hvis jeg må spise det, så må Lucas vel også. Der er jo ikke nogen der har sagt til mig at det er forkert" (Sagt om fiskepinde og frysepizzaer) - Lucas far, De Unge Mødre

Du er ikke alene ;-)

spunky sagde ...

Det er da intet mindre end en grov fornærmelse, jeg ville forlange en skriftelig undskyldning i 3 eksemplarer.

Enhver ved da at ristede løg er en livsnødvendig grønsag som er rig på fedtvitaminer som vi jo skal have.

@Zette jeg har med ringe held prøvet at gro bacon i min have ... du virer som en kyndig vejleder på dette område, hvad gør jeg galt

Leoparddrengen sagde ...

@Morfar

Du skal iøvrigt have tak for indlægget, for det mindede mig om nogle kostråd af Swami Olsen, som jeg nu har viderebragt i et indlæg.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Selv spiser jeg ikke andre grønsager end dem der er i remoulade!

spunky sagde ...

er der grøntsager i remoulade???

Det Forkromede Overblik sagde ...

ja da!http://da.wikipedia.org/wiki/Remoulade

spunky sagde ...

føj så er det slut med at spise remoulade!

Leoparddrengen sagde ...

Er ret sikker på, hvis man kigger grundigt på ingredienserne, at man i supermarkederne kan finde remoulader uden spor af grøntsager.

Send en kommentar