google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ah sku vi nu ikke liige! – Uden Relevans

6. jun. 2010

Ah sku vi nu ikke liige!

Jeg må indrømme at da jeg så overskriften på Ekstra Pladderets hjemmeside "Tykhud falder ned i brønd" Der tænkte jeg, stakkels Whitney Houston først en elendig koncert og nu falder hun ned i en brønd også!

Heldigvis drejede det sig om et dyr af typen elefant, den er nu kommet op igen har nok lært at det vil være klogt at lære at læse menneskeskrift.

Tilbage til Whitney Houston, en ting er at narkotika (Som Rockers By Choice i det der nok må betegnes som Danmarks dengang største tilfælde af ironi indtil Poul Schludders "Gulvtæppetale" advarede os om) er farligt, det kan vi så tørt konstatere ved at se på den spinkle kvinde med den store stemme og hendes performance.

Men sku vi nu ikke liige, der er jo ingen grund til at skrive stolpe op og stolpe ned om hvordan hun åd sig igennem Tivoli komplet med ucharmerende billeder, hvor hun har munden fuld af foder, det er altså at sparke til en der i forvejen ligger ned. Det er ikke god stil.

Hvad mener du?

7 kommentarer:

Annettes space sagde ...

Enig. Det er ikke god stil...

Marie sagde ...

Også enig...og NU har vi hørt (30.000 gange) at folk udvandrede fra hendes koncerter (så de kan blive interviewet og komme i tv)

Husmoder sagde ...

Meget enig.

Malou Klidmoster sagde ...

Den før så talentfulde syngedåse er blevet hængt rigeligt ud i pressen allerede - det der tivoli-proppe-i-hovedet-billede var det ultimative low blow.

Leoparddrengen sagde ...

Jeg har ikke set billeder - og gider det sådan set heller ikke - men jeg er ikke sikker på jeg forstår problemet?

Siger de hun er for tyk?

For for et par år siden gik overskrifterne på, at hun snart døde af sult og var alt, alt for tynd.

De må da bestemme sig, for pokker?! Hvordan vil de have hende? Og har de egentlig ikke allerede fået hende præcis som de ønsker det?

Det Forkromede Overblik sagde ...

Jeg gad godt at nogle papparaziede papparazierne! Altså et kamerahold der dag ud og dag ind overvåger en sladderbladsjournalist/fotograf...
"Her kysser Jørgen sin yngste datter Sofie på 4 år farvel i børnehaven - Ups far! Du kyssede mig på munden" PÆDOFILISKANDALE PÅ SE OG HØR!
"Her ligger jørgen i en busk og lurer på en kendt kvinde om hun tager toppen af" JØRGEN SER PÅ ANDRE DAMER - KONEN ER TIL GRIN!
"Jørgen fotograferer helt tæt på kisten, intet undslipper" NEKROFILISKANDALE PÅ BILLEDBLADET!
"Hovsa Jørgen, det var da vist en burger du fik til frokost der?" JØRGEN SMUGSPISER FOR DIÆTISTEN - FED OG FÆRDIG!

Det gad jeg godt se...

Uden Relevans sagde ...

Tak skal i have, det er rart at se at der stadig er lidt anstændighed tilbage.

Send en kommentar