google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Åh hold dog KÆFF!!!! Parfaction I – Uden Relevans

20. jul. 2009

Åh hold dog KÆFF!!!! Parfaction I

Min kollega Joakim har netop slået op med sin kæreste igennem syv år, hvilket han på ingen måde har undladt at fortælle os andre om højt og lavt dybt og bredt når han fik chancen.

Nu har han så "buyers remorse" eller Sellers må det jo være i dette tilfælde.

Okay simpel ting tænker jeg, Gå hen til skinken, sig at du har begået dit livs største fejltagelse og se om hun bider på. End of effing story i min bog.

Jeg tror at vi alle har været der, man får lidt tvivl i sin hjerne der til sidst har vokset sig så stor at man begynder at tænke over om man har gjort det rigtige (Hej Belle).

Joakim derimod, han er den rene Scoppenhauer/Sartre det er ligefør at han nyder lidelsen ved stadig at kunne lide hende, og på den anden side ikke sige det.

For at toppe det hele af har de lige købt en hundehvalp sammen to uger inden der her cirkus.

OMFG....

Hvad ville du gøre?

PS Hør dagens nummer det er ret godt.

5 kommentarer:

VertEgo sagde ...

Nå, ja ja, men altså . . tror faktisk det er mere end normalt, at man har "second thoughts" eller "sellers", når man bryder op? Det viser måske bare, at man har en nogenlunde normal tankegang.

Og egentlig lyder det som om, at du har mere end en hård og kynisk tilgang til sagen. (ivertifal hårdere end normalen)

Jeg ville have det på samme måde, vurdere fra og til, og egentlig ikke vide, om jeg havde gjort det rigtige .. . For hvad er "det rigtige" . .. ?

Ibs sagde ...

Jeg ville tage hunden og sige, de selv skulle finde ud af resten!

....ej, jeg ville sige det samme som dig faktisk; fortæl damen hvad det handler om og tag den derfra...men han skal være absolut fuuldkommen bombe-sten-sikker, for hvis hun tager ham tilbage, er det fandme så dumt, hvis han går igen efter en måned.

Kenni sagde ...

Jeg ville stå ved min beslutning og komme videre med livet. For, der er vel en grund til, at man slår op med den person man er sammen med. Den grund vender nok tilbage til en gang på gang, hvis man hopper tilbage til patten.

Teologinen sagde ...

Har selv været ude for en idiot, der først dumpede mig og så fortrød to dage senere og det var det fejeste mest bissede jeg ever har været udsat for!
Først får man revet tæppet væk under sig og så bliver bolden fandenhakkeme sendt over på min banehalvdel ang 'vores fremtid'!
Er flyttet og forsøger at komme videre. Fuck det var fejt!!

Uden Relevans sagde ...

Vert: Jeg mener bare at han skal komme videre med sit liv fremfor at svælge i det.

IBS: Det du siger

Kenni: ditto

Henriette: Ja det var fejt!

Send en kommentar