google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Yay! igen! – Uden Relevans

8. jul. 2008

Yay! igen!

For tiden sker der intet på byggepladsen, der er kun få og små huller der skal graves og de bliver gravet effektivt og hurtigt, så der er mere tid til at sidde på det dersens trådløse indernedded i rendegraveren og se relichunter videoer på youtube.

Faktisk er der så lidt at lave at jeg fik en reprimande fra sjakbajsen om ikke bare at sidde og stene indernedded hele tiden for så havde han nogle andre opgaver til mig.

Mm klart.....så som at vaske din bil eller hvad? :)

Igennem min højt elskede arbejdsplads er det også lykkedes mig at tiltuske mig en billet til Danmarks 3-0 nederlag imod Spanien den 20. august. Jeg har dog måttet holde dette i absolut tystnad da resten af flokken ellers også gerne ville have billetten.

Hvor bliver det stort at se Fernando Torres igen!.

Livet er fantastisk!

10 kommentarer:

TSJ sagde ...

Hils ham lige en gang fra mig så hva'! :-)

Uden Relevans sagde ...

kan du ikk lige komme forbi og smadre hele bulen ? :)

Anne O'Manne sagde ...

Sjakbajser er svin!

Uden Relevans sagde ...

Heheheehehe

Anonym sagde ...

Vil det sige at du faktisk holder med Spanien fremfor at støtte dit hjemlands hold?

Uden Relevans sagde ...

Altså jeg holder med Fernando Torres og Daniel Agger.

Jeg er uendeligt ligeglad med on Danmark eller Spanien vinder, bare det bliver en fed kamp.

Jeg tror dog at Spanien kvaser det danske landshold igen igen igen.

spunky sagde ...

hvem er Fernando Torres?

Uden Relevans sagde ...

Fernando Torres er den fodboldspiller der sparker succes til Liverpool :)

spunky sagde ...

nåååååe fodbold...
ja det kunne jeg jo have sagt mig selv!

Unknown sagde ...

heldige murmeldyr . . .

Send en kommentar