google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Så hold dog kæft kælling – Uden Relevans

1. jun. 2011

Så hold dog kæft kælling

I dag hvor der kun er 90 feriedage tilbage af min ferie, var jeg trængt op i den lokale fødevarepusher for at fouragere, desværre er Irma så dyr, at jeg som studerende kun har råd til five finger discount eller deres 50% tilbud. Disclaimer jeg benytter aldrig five finger discount.

Jeg havde fundet noget oksekød med 50% rabat og var ivrigt på vej til kassen for at betale og hyggesnakke med den lokale Irmamand, der også er Liverpoolfan ligesom jeg.

Ved kassen stod en mand i 60erene, han så meget træt ud - askegrå i ansigtet og med hængende skuldre, bagfra kom en højlydt talende dame med en indkøbsvogn, hun maste sig ind foran mig og op på siden af Hr. Grå der spærrede kassen for hende. Oh well shit happens, jeg har jo som skrevet ferie, så jeg kan da sagtens bruge fem minutter mere i Irma.

Damen talte hele tiden, og hele tiden til manden og hele tiden noget nedladende eller noget han ikke kunne, eller i den dur hele tiden negativitet på negavivitet en lang strøm og køre.

Jeg var nærmest ved at glemme mine gode manerer, måske skulle jeg bare have bedt hende om at holde sin kæft, så han kunne få et par sekunders fred?

1 kommentarer:

Louise sagde ...

Det lyder som damen der maste sig foran mig i køen i zoo for 2 år siden, med børnebørn og det hele. Jeg kan kun sige: Hold dig fra hende hvis du har livet kært. Hun er ond som en cobraslange og hugger på samme måde... men ellers jo. Hun burde lære at opføre sig ordentlig ;)

Send en kommentar