google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Undgå Pirates of the Carribean IV – Uden Relevans

17. maj 2011

Undgå Pirates of the Carribean IV

I alle virkeligheder burde man lave den film som teater, med en medvirkende nemlig Herr Depp, så kunne han fremføre historien som monolog, da han alligevel er den eneste med en smule skuespiltalent i filmen.

Ja Cruz har store patter, ja hun er meget køn og nej man ser ikke skyggen af hud nogen steder, da det er en Disney film, folk bløder heller ikke voldsomt når de rammes af sværd. Noget af det bedste ved filmen er den storslåede natur meget af den foregår i.

Både de to sjove bifigurer den bette skaldede og den ranglede med glasøjet manglede, ja og Knightley og Orlando Blomme var der heller ikke.


Så alt i alt lettere kedelig film, men godt selskab og masser af gratis ting før filmen. Uh og jeg så Sidney Lee aka Søren Overgård, pumpet ung mand med sparsomt hår. Ja og Suzanne Bjerrehuus var på date med en 6 årig dreng! hmm han var da for lille til at se den film egentlig???

Skal du se den?

2 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Nej, tror jeg ikke. Jeg gad heller ikke rigtigt 3'eren.

fasterfis sagde ...

måske, men kun fordi jeg er pjattet med johnnys opførsel i filmene...Og så er jeg jo vild med eventyr!

Send en kommentar