google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Safari Safaaari Safaaaaaaaaaaaariii woh yeah III – Uden Relevans

20. maj 2011

Safari Safaaari Safaaaaaaaaaaaariii woh yeah III

Der er hermed nye billeder stadig ikke redigerede og stadig bare skudt af med Ifåne og Ixus kamera.

Jeg giver jer Safaribedler nummer tre!

** Update. Jeg har nu researchet lidt og det er en gammel postbygning og en flok autoværksteder der har ligget der, ja og et par vuggestuer og en spilcafe.


Den her lå i et rum for sig.
 Ingen grænser? Tror ikke de stemmer på DF dem der bor her.
 Hitmanspillet til PC. (nej jeg tog det ikke med).
 Now there´s your problem! Sådan ser en ghettoblaster ud indvendig
 Pink toiletbørste

 Legebord til ungerne anyone?
 Mærkelig maskine.
 Kunst?
 Endnu et aggreat fra den store hal.
 Oppe på loftet, gulvet var brændt og man kunne se igennem det.
 Vikinger!

6 kommentarer:

Sifka sagde ...

Du har været i nabolaget ser jeg. Kunne have budt på en knap så klam kop kaffe i lånehaven.

Uden Relevans sagde ...

Jamen vi stikker da forbi en anden gang!
Tak for tilbuddet.

fasterfis sagde ...

Mine er også uredigerede, vil jeg bare tilføje..! Jeg elsker snapshots.
Dukken er klam. så er det altså vist sagt mange gange af undertegnede!
Research med postkontor som resultat forklarer måske det flotte gulv, men uh, mest var det klamt.

P.S, som du nu kan læse i i en af mine kommentatere er det ikke kun mig der undrer sig om du er sarkastisk eller alvorlig i dine kommentatere. Jeg er endeligt kommet i tanke om at det var mine gadepletter at jeg var i tvivl om, om du ægte synes var fine.
Bla bla, jeg ævler løs. Det gør man tit efter øl i kongens have.

Uden Relevans sagde ...

Jeg synes de er fine. jeg er sjælden sarkastisk i kommentarer.

Thomas sagde ...

Bravobedler Morf. Det ligner mit køkken you know?

DFO

Uden Relevans sagde ...

Jup det ligner meget godt! :)I det mindste får du styr på dit!

Send en kommentar