google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Endelig weekend! – Uden Relevans

28. dec. 2007

Endelig weekend!

Ja vi er jo nogle udvalgte få, der har holdt samfundet kørende mens i andre har badet jer gennem julen, sejlet i metertykke sovsesøer fra det ene griseorgie til det andet, med munden fuld af flæsk, sylte og svesker.

Næste punkt på min dagsorden bliver et halvandet times jacuzzi bad komplet med badesalte og andet godt, imens jeg bare stener og falder ned oven på en dag så hektisk at Onkel Adolf gladeligt ville have byttet den for sin ellers ret kaotiske fødselsdag i 45.

Jeg kørte forbi den lokale fødevarepusher for at fouragere, og måtte opgive da det ikke var muligt bare at parkere sit automobil, det var som en scene fra "Dawn of the Dead" for nu at citere :o).

Imorgen skal jeg hjem til en god ven der har fået konefri, og hvad gør en mand så? Går på bar? hyrer strippere? Holder fest? ...... Nej da han inviterer drengene over for at gennemføre Guitar Hero III, hvilket bliver enormt pinligt for mig hvis ikke jeg gennemfører Anarchy in the UK fejlfrit, da jeg engang var med i et band der havde den på repertoiret.....tror det var i 63.

Nå dudes og dudettes Jacuzzien kalder :o)

6 kommentarer:

Allan sagde ...

har først fri om en halv time :/

Uden Relevans sagde ...

Livet er hårdt og så dør man :o)

Anonym sagde ...

Dawn of the dead.Den fra 2004 eller 78???? Fatter slet ikke hvad du mener.

Uden Relevans sagde ...

den nye zombier supermarked osv osv

Anonym sagde ...

Zombier??? Supermarked???

Uden Relevans sagde ...

Dag nabbit bare glem det :o)

Send en kommentar